Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dau CTEK-lader.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dau CTEK-lader.

    Etter en del feilsøking når bilen ikke ville starte her i går, viser det seg at batteriet hadde altfor lite strøm, og CTEK laderen hadde gått i svart. Hva kan årsaken til det være?
    Kan det være en garantisak?
    Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

  • #2
    vet du hvorfor batt. var flatt? hvis det er kortslutning i batteriet så har laderen prøvd å gi mer og mer strøm -og til slutt ikke greid mer og feilet... MEN, laderen har innebygd et beskyttelses krets som skal forhindre at sånt skjeer egentlig... C-tek er jo en "smart" lader som de reklamerer med -så mest sannsynlig en garanti sak
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

    Comment


    • #3
      Hm, skal prøve å lade opp batteriet med en annen lader, så får vi se om batteriet også har tatt kvelden. Er foreløpig bare 6 volt nå.
      Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

      Comment


      • #4
        Da fikk jeg start på bilen etter å ha lada batteriet bittelitt med den trofaste biltema-laderen min. Batteriet holder nå en spenning på drøyt 12-13 volt.

        CTEK laderen er fortsatt like dau.
        Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

        Comment


        • #5
          Testa laderen nå idag, og da funka den. Kan tyde på en eller annen periodisk feil. Trur jeg kan glemme å klage på det da.
          Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

          Comment

          Working...
          X