Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 b5 sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audi A4 b5 sedan

    hei. vet ikke om dette er rette plassen og spørre. men er ute etter bilder fra folk osm har brukt audi a4 b5 seadn som prosjekter.
    er ute etter ideer av instalasjoner og hvordan ting er gjort. dørsider og bagasjerom spesiellt.
    linker eller bilder til sider hvor jeg kan finne det da jeg har en slik audi og trenger ideer for ett amatør bygg kun.
    harr litt forskjellig anlegg som jeg gjerne sku fått montert inn. derfor vært fint og sett hva andre hadde gjort med tislvarende bil.
    først så tenker jeg bare på ett anlegg helt i økonomi klassen. selm man har lyst på større.
    først så satser jeg på 6,5" i dørene. kommer 2 stk i hver. det blir fusion i første omgang i allefall. har par 10 spl subber som er helt greie og solide og syns spiller ganske bra.
    av spiller her jeg sony mex-r1 som skal brukes.
    har også noe 6x9 jbl som er meget bra. er vel modelen under decade. men som jeg ikke tror jeg kommer til å bruke
    av amps har eg 1 stk phoenix gold 4x40 eller no tror eg. en sølv sak.
    så har eg en arizona eagle amp 4x75 eller noe.
    og en ny boschmann zx3-t4d som jeg fikk billig. er noe av det jeg har tenkt å bruke. har også bygget carputer ferdig som er tenkt å bruke i bil med 8,4"touch med gps som skal brukes for film music navigasjon og eller det som man finner på å bruke den til.
    ellers har eg vel stort sett alt av hva jeg trenger til isntallasjon + ekstra batteri. maximaa exide agm batteri som er tenkt bak i bilen over skille rele.
    men mangler ideer.
    jeg vil helst prøve å få inn mitt system uten å ødelegge for mye av plassen i bagasjen. vil gjrne ha anlegg inn sammtidig som det skal være praktisk å bruke også.

    på får hand takk.

    banjin
    Last edited by banjin; 07-01-2008, 04:58.

  • #2
    Sånn gjorde jeg det...


    Comment


    • #3
      nice! sorry for å stjele topic litt men vist noen har av avant så har jeg veldig lyst å se :P
      Audi A4 1.8t avant selges http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1831376

      Comment


      • #4
        hadde vært fint vis flere med audi a4 hadde kunnet visst sitt, bilder eller linker til instalasjoner. bagasjerom, dører etc.

        mvh banjin

        Comment


        • #5
          Originally posted by Meling- View Post
          nice! sorry for å stjele topic litt men vist noen har av avant så har jeg veldig lyst å se :P

          http://www.bilstereoforumet.no/showt...p?t=22&page=18
          Her er bildene fra min A4 Avant. Som Installbay Hamar bygget.
          Berre til å bla videre på sidene.

          Comment


          • #6
            Hei i min b5 har jeg en 12" som er bygget slik at subben spiller igjennom skiposen. Det er fjernet slik at når man tar ned armlene i baksete ser man subben. Kassen har jeg bygget slik at den er går i samme vinkelen som baksete. Så man utnytter plassen optimalt. i tillegg er kassa ganske tynn og nesten like brei som bagasjerommet. forsterkeren er festen på kassa.

            Dette er jo en ganske enkel installasjon som tar utrolig lite plass. or g spiller bra.

            Jeg har kjøpt overganger så jeg har 5" i dørene. åpneren for dørene har jo en liten diskant. Jeg har fylt igjen hullet og frest opp et større hull slik at jeg har normale diskanter der.

            Installasjonene mine er ganske enkle og tar liten plass

            Har ingen bilder nå, men kan legge ut om det er nødvendig.

            Comment


            • #7
              Ikke får å ødelegge tråden din, men er det noen som har bildet av hvordan de har gjort det med høyttalere baki? hattehylle? skjære i dør?

              Comment


              • #8
                Originally posted by bjørneseth View Post
                Hei i min b5 har jeg en 12" som er bygget slik at subben spiller igjennom skiposen. Det er fjernet slik at når man tar ned armlene i baksete ser man subben. Kassen har jeg bygget slik at den er går i samme vinkelen som baksete. Så man utnytter plassen optimalt. i tillegg er kassa ganske tynn og nesten like brei som bagasjerommet. forsterkeren er festen på kassa.

                Dette er jo en ganske enkel installasjon som tar utrolig lite plass. or g spiller bra.

                Jeg har kjøpt overganger så jeg har 5" i dørene. åpneren for dørene har jo en liten diskant. Jeg har fylt igjen hullet og frest opp et større hull slik at jeg har normale diskanter der.

                Installasjonene mine er ganske enkle og tar liten plass

                Har ingen bilder nå, men kan legge ut om det er nødvendig.
                Heipådu har B5`en jeg og. Åssen lyd blir det med 4"-5" overgangen å åssen 5"ere har du?

                Comment


                • #9
                  Hei, slenger meg på nå siden det var lite med bilder.. Ingen andre som har flere bilder.. Letr manisk etter bilder..

                  Comment


                  • #10
                    Har skifta til 5" ere nå. Ble mye bedre lyd

                    Tok bilder av hele prosessen med et LATTERLIG 2 mp mobilkamera. Ikkeno å se på, men bare spør om det er noe du lurer på.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bjørneseth View Post
                      Hei i min b5 har jeg en 12" som er bygget slik at subben spiller igjennom skiposen. Det er fjernet slik at når man tar ned armlene i baksete ser man subben. Kassen har jeg bygget slik at den er går i samme vinkelen som baksete. Så man utnytter plassen optimalt. i tillegg er kassa ganske tynn og nesten like brei som bagasjerommet. forsterkeren er festen på kassa.

                      Dette er jo en ganske enkel installasjon som tar utrolig lite plass. or g spiller bra.

                      Jeg har kjøpt overganger så jeg har 5" i dørene. åpneren for dørene har jo en liten diskant. Jeg har fylt igjen hullet og frest opp et større hull slik at jeg har normale diskanter der.

                      Installasjonene mine er ganske enkle og tar liten plass

                      Har ingen bilder nå, men kan legge ut om det er nødvendig.
                      Kom med bilder!
                      Nå: Subaru Legacy 2.0R ZK, 2006 Modell

                      Før: Subaru Legacy 2.0 GL, 1996 modell
                      - Hertz, mille

                      Comment


                      • #12
                        hei. slik ser min bakdel ut. heilt kurant. men har ikje gjort noe meg fromtsette enda har ikje peiling kossen eg skal få det bra vist noen har noen gode forslag gi ein lyd
                        Attached Files
                        Mvh Svinung.

                        Comment


                        • #13
                          Lolz.. Mange med Audi, men få med kamera, gitt..

                          Man trenger jo ikke nødvendigvis å titte på en dønn lik bil når man skal få litt ideer da veit dere.. Bare å kikke litt rundt. Det som kan gjøres i en BMW kan jo også gjøres i Audi
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by thomasekeli View Post
                            Lolz.. Mange med Audi, men få med kamera, gitt..

                            Man trenger jo ikke nødvendigvis å titte på en dønn lik bil når man skal få litt ideer da veit dere.. Bare å kikke litt rundt. Det som kan gjøres i en BMW kan jo også gjøres i Audi
                            Bygge kebabsjappe?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment

                            Working...
                            X