Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billige, myke RCA kabler på rundt 7 meter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billige, myke RCA kabler på rundt 7 meter?

    Hvor bør man kjøpe "billige", myke og solide RCA kabler på rundt 7 meter?
    Er ikke helt fornøyd med de stive kablene jeg har idag. Vurderer å bytte dem ut.
    Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

  • #2
    Da kjøper du deg en rull med kabel og lager de selv, du får vel ikke kjøpt ferdig lengder på lengre enn 5,5 meter

    Comment


    • #3
      Originally posted by Thunder & Lightning View Post
      Da kjøper du deg en rull med kabel og lager de selv, du får vel ikke kjøpt ferdig lengder på lengre enn 5,5 meter
      Har ti meter idag ferdig terminerte. Kablene er i litt stive, og litt i overkant lange.
      Har du noe kabel og plugger å anbefale? Pluggene på Clas Ohlson er ikke mye å rope hurra for.
      Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

      Comment


      • #4
        sjekk på www.dynabel.no
        Jeg bruker selv in-akustik og de er gode

        Comment


        • #5
          Originally posted by Thunder & Lightning View Post
          sjekk på www.dynabel.no
          Jeg bruker selv in-akustik og de er gode
          Takker og bukker.
          Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

          Comment


          • #6
            Bare hyggelig

            Comment

            Working...
            X