Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til russe-anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til russe-anlegg

    Heisann folkens
    Trenger ekspert hjelp til valg av anlegg til russevan, 2013.
    Målet er å ha et "veldig" bra anlegg, som ikke koster alt for mye.
    Er ganske usikker på hvordan anlegg jeg burde velge, men det skal være ett som spiller fra andre
    PA?



    Forresten, er det noen som har tips til hvor det er gode anlegg til leie? Hva anbefaler du?

  • #2
    Skal du _LEIE_ anlegg til en van? Hørres vanskelig ut å få til i praksis. PA tror jeg også blir vanskelig å få til en van. Har bare hørt dette vært gjennomført i russebusser.

    I vann så er det nok stor bassekasse med en del elementer og en hel haug med mellomtoner/diskanter som gjelder.

    Hvordan ser budskjettet ut?
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      oja, hørte noen tidligere som hadde PA i van'n, hørte anlegget 2km unna meg, hehe.
      Tenkte kanskje å bruke 15-20k på anlegg.

      Harru noen tips?

      Comment


      • #4
        http://www.judysbilstereo.no/russepa...nde-russepakke
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • #5
          En knall pakke dette
          2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tor Ølberg View Post
            Skal du _LEIE_ anlegg til en van? Hørres vanskelig ut å få til i praksis. PA tror jeg også blir vanskelig å få til en van. Har bare hørt dette vært gjennomført i russebusser.

            I vann så er det nok stor bassekasse med en del elementer og en hel haug med mellomtoner/diskanter som gjelder.

            Hvordan ser budskjettet ut?


            Feil. 1/3 russebiler har 500 kilo med PA-anlegg.

            Comment


            • #7
              i van faktisk? Eneste jeg har sett av russefolk som bruker PA som er LEID er stort sett russebusser.


              edit: regner nesten med at du ikke leste hva jeg faktisk skrev.. men det er greit nok. Jeg har hvertfall enda til gode å se russegutter fylle opp en van med _LEID_ _PA_ utstyr i en _VAN_
              Last edited by Tor Ølberg; 16-10-2012, 21:25.
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Dette er en skikkelig kul og bra russepakke
                1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                Comment

                Working...
                X