Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rainbow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rainbow

    Er det noen som har kjennskap til et merke som heter Rainbow? Dem har det inne på den Svenske siden som heter MDS.se, og det var i allefall rimelig dyrt. det dyreste settet som er 2veis koster faktisk den nette pris av 62500 svenske grunker. Så hvis kvaliteten gjenspeiler prisen, så må det være noe av det beste som er av kit system, eller hva mener/vet dere?

  • #2
    Rainbow er kanonprodukter det altså, synd det ikke har vært noe stabil importør på dette i Norge. Nå vet jeg ikke om det dyreste settet der gjenspeiler prisen det koster i og med at det inkluderer montering etc. Men ellers er det kanonvarer.

    Comment


    • #3
      Det ser ut til at http://transmedia.no/ har tatt opp importen på rainbow her til lands nå. Det dyreste 3-veis settet koster 79000,- der....
      Jeg kan gå god for Rainbow, flotte saker
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

      Comment


      • #4
        kan også anbefale Rainbow sånn generelt. Har hørt de fleste frontsettene fra de og samme med subbene og de har stadig imponert meg. Forsterkerne har jeg ikke hørt så mye på, men iPaul serien virket rå spesielt i forhold til pris.
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          det jeg har hørt fra rainbow har vert meget bra. alt fra det billigste til de litt dyrere

          om det er det beste kommer an på hvem som lytter, sjøl om det er ekstremt bra så er det kansje noe man liker bedre med enn annet highend sett

          meeen..sånn er det med alt..hehe...

          Comment


          • #6
            Morel

            Nå sverger jeg for Morel da, men jeg kom bare over Rainbow og det ville bare være morro å å høre omm det var noen som viste noe omm dette merket, for jeg syntes det var voldsomt dyrt det største settet. men hvis man sammenligner dem 2 merkene da på generelt grunnlag. hva er da meningen blant folk flest her på forumet da? Jeg selv har Morel Hybrid Ovation og det er jeg helt strålende fornøyd med.

            Comment


            • #7
              hørt mye morel også , men det er som sagt igrunnen bare smaken som bestemmer hva som er best.
              i uk samenlignet jeg 3 biler med morel, seas lotus og rainbow..setta kostet omtrent det samme men akkurat der og da likte jeg best seas..

              Comment


              • #8
                Jeg kjører selv med Rainbow frontsett, og har bytta fra RF til JBL til Rainbow. Ok ok, kanskje ikke beste referansen, men Rainbow er klaaart best av de tre, i min bil. Uten spørsmål. Håper bare transmedia.no har like god service som mt lydcenter har/hadde når han drev med salget av Rainbow. Jeg er i allefall strålende fornøyd, og vurderer forsterkere fra iPaul serien i neste omgang når jeg skal kjøpe meg nye forsterkere.
                Sture Vedal

                Comment


                • #9
                  Hvillke Rainbow 2 veis sett er det som kommer tett oppunder det dyre 2 veis Rainbow settett til 62500 svenske kroner ?

                  Comment

                  Working...
                  X