Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kobling av forsterker og høyttalere.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kobling av forsterker og høyttalere.

    Hei! Skal snart sette opp bilstereoen jeg har her i en BMW E46 1999 :-)

    Det jeg har nå/er bestilt: Infinity 475A 4 kanaler, Ground Zero GZIC 525X 5,25" frontsett (90wrms) og Ground Zero GZIF 6503X 6,5" (80wrms)

    Tenkte på å montere høyttalerene i de originale plassene med adaptere, og så trekke kabel fra frontsettet til forsterker. Legge opp ny fra døren er mer som uakseptabelt, regner med å koble de på de eksisterende høyttalerkablene og trekke fra innenfor dørene. Men HVOR? Bak på spiller, eller rett innenfor døren?

    Har batteriet bak i bilen, så kobler strømkablene rett på denne. Men hvor bør jeg trekke kablene fra fronten? Høyttalere, RCA og remote?

    Noe som høres ulogisk ut med dette?
    BMW E46 - 320i 1999
    Ground Zero GZIC 525X, Ground Zero GZIC 6503X, Infinity Kappa 475A, 2xRockford P3D412, 1 Farad Rockford & Rockford T2000.1 /// Pioneer DEH-6400BT & 80 AGM

  • #2
    Det letteste er vel å ta kablene rett fra kontakten på spilleren vil jeg tro

    Jeg mistenker at det går en "grei" klynge med kabler gjennom dørgjennomføringen din? Mye lettere å bare ta det fra spilleren, så klipper du i allefall ikke feil.

    RCA+remote og høyttalerkabler kan du vel bare legge under terskel-listene/"kanalene"?
    Last edited by R-M-I; 07-09-2012, 21:17.

    Comment


    • #3
      Originally posted by R-M-I View Post

      RCA+remote og høyttalerkabler kan du vel bare legge under terskel-listene/"kanalene"?

      Jojo, men hvilken side med tanke på strømkabelen? :-)
      BMW E46 - 320i 1999
      Ground Zero GZIC 525X, Ground Zero GZIC 6503X, Infinity Kappa 475A, 2xRockford P3D412, 1 Farad Rockford & Rockford T2000.1 /// Pioneer DEH-6400BT & 80 AGM

      Comment


      • #4
        Strømkabler og evt. Jordkabler på en side. signal og evt. høyttalerkabel på motsatt side..

        Comment

        Working...
        X