Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til russevan anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til russevan anlegg

    Hei
    Da var russetiden igang, og vi har begynnt å kikke på russebil anlegg. Så tenkte jeg at det kansje hadde vært greit å fått noen inspill fra dere her i forumet på hva som er å anbefale og ikke.

    Som alle andre russevaner så er planen å ha et anlegg som spiller høyt og rister godt fra seg, men til en pris på ca 10 000 kr

    Har allerede en Ground Zero GZRA 1.1200D monoblokk liggende og en Kenwood KIV-700 spiller som skal brukes, så Spiller og monoblokk er allerede i boks.

    Da mangler vi bare noen høytalere, flerkanals forsterker, og noen subwoofere
    Sell my Ford Focus?
    I'd rather shove wasps up my ass!

  • #2
    Selv kjøpte jeg 4 subber, 3 forsterkere, 4 6x9, spiller og kabler fra USA til russebilen. Betalte 12-13 for alt, men verdien her til lands er 20-30. Vi satset på høyt og mye trykk framfor rent.

    4 stk 12" dynabel dy9242 fra judys til 3000
    2 stk jbl gto 14001 til 4000
    1 stk jbl gto 1004 til 1400
    4 stk jbl gto 938 6x9 til 1600
    Pioneer 8300sd til 1000
    Og kabler og lignende til ett par tusen

    Spilte veldig bra, selv om jeg tabbet meg ut og droppet portene. Vant russebilkåringen av 12 russebiler

    Comment


    • #3
      Min anbefaling er iallefall gjøre god research på elementene, og hva slags kasse disse skal stå i. Største feilen mange gjør er å kjøpe en drøss med 12"+ elementer og montere i for små/feil tuna kasser.

      En god 8" kan gjerne spille mye bedre enn 2x12" som står i helt feil kasser.

      Vil også anbefale å sjekke hva du kan skaffe brukt. Da vil du få mye mer for pengene.
      Mange gode dealer å finne under til salgs delen på forumet.

      Comment


      • #4
        Sjekk PM du
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment

        Working...
        X