Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dls

    Hei

    Siden det er litt vanskelig å søke på ord med 3 bokstaver som f.eks: DLS starter jeg en ny tråd, så dere har meg unnshylt i tillfelle det finnes en fra før...?

    Har gått og sett på dette merket ganske lenge nå å blir bare mer og mer intresert, ser enkelte forsterkere er VELDIG lik genesis.

    Det jeg vil fram til er om noen her som vet om det er et bra merke?
    erfaringer, tester osvosv?

  • #2
    Jævlig godt rykte hvertfall, og merket ligger i toppen når det gjelder hva det leverer så jeg vil tro det er rimelig bra! Noen fler som kan utfylle? OT: Fler enn meg som er oppe en sein julelørdag?

    EDIT: Dls.se hvis du ikke har vært innom der alt
    EDIT2: http://www.bgaudio.no/
    Last edited by Henning-; 23-12-2007, 03:27.

    Comment


    • #3
      DLS er et knallmerke. Jeg liker lyden til DLS veldig godt og kjører også med diskanter fra DLS i bilen rett og slett fordi jeg til dags dato ikke har hørt bedre diskanter til en fornuftig pris. Forsterkerne holder også god kvalitet, mildt sagt.
      Så er ikke noe å være redd for, du blir garantert fornøyd om du ender opp med DLS
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        hehe, jada ikke bare du som sitter oppe å koser deg på julelørdagen:P
        Har sett ganske mye på Ultimate serien, og reference serien komponent sett, men det er mye inntresangt innen alle seriene.
        Prisene er jo også ganske fordelaktige, ser det er ganske lave priser på noen svenske webshopper

        Comment


        • #5
          Jeg har brukt DLS Ultimate Pro 36 (UP36) helt til nå og bruker fortsatt midbassene sammen med Hertz ML500R. Har hittil ikke hørt noen midbasser som matcher opp mot dls'ene ennå! Er knallbra lyd i mellomtonene og diskantene også! Neodymmagneter gjør dem lettplasserte og de tåler MYE juling! Kjører med en McIntosh MC427 brokoblet på hvert element, så de får ca 300 skikkelige watt..

          Har stusset over at ikke flere bruker DLS, virker som det ikke er så tilgjengelig her i landet. En annen ting er jo at prisene i Sverige er mye lavere, og der går jo nesten annenhver konkurransebil med DLS..
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Ligger vel priser hos Frode på www.bassbrothers.no Ikke noe å skamme seg over dette merke vel.
            Per
            Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
            Audison Music Expression
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
            http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

            Comment


            • #7
              Det at DLS er lite utbredt i Norge har ingen ting med kvaliteten på produktene å gjøre, heller hvem som importerer dem.

              Comment


              • #8
                ikke mye skriverer om DLS som andre merker har fått den siste tiden ser det ut til..
                men jeg kan også anbefale merket, montert/brukt det før og ingen har klaget

                Comment


                • #9
                  Hei!

                  Jeg har også hatt DLS Ultimate Pro 36 frontsett i bilen en tid tilbake.... Spilte BRA og greit den gang husker jeg..

                  Har både hørt UP5 og UP6 alene og dem alle har spilt BRA...

                  Som Joakim sier, så er midbassene DLS elementene meget bra..

                  Har en kamerat som har et 3 veis DLS Ultimate Iridium 6.3 liggene m/to sett passive delefilter til hele settet...

                  Siden ikke dette er montert i bilen ennå, vet jeg ikke hvordan dem låter. Men sjekk med Autod (Anders F.) her på forumet da det han som har hatt dem før i sin private bil.

                  Mulig dette Iridium settet er til salgs ennå... (4000,-)

                  Comment


                  • #10
                    hehe lover bra, blir nok å sjekke DLS litt nærmere.

                    Comment


                    • #11
                      dls magnesium

                      Jeg hadde dls magnesium i bilen tidligere, og jeg var kjempefornøyd helt til jeg sprengte den ene midbassen, så etter min mening så er dls et merke å annbefale.

                      Comment


                      • #12
                        har brukt en god del DLS, det er bra varer, første anlegget jeg hadde var DLS, Blei sykt imponert over lyden med engang det var ett 3 veis kit... R36 eller hva det het? eller det har jeg brukt en god del produkter fra dem, solide greier som funker. har bodd i sverige i 15 år å der er dem jævli store! er vel egentli store i hele europa!
                        Ken André Høgden
                        www.powersound.no
                        CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                        !!Nettshoppen Powersound!!

                        Comment

                        Working...
                        X