Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekoning av RE SX18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rekoning av RE SX18

    Har sett at det har vært spørsmål om rekoning på bilforumet vertfall. Tenkte derfor jeg kunne lage en tråd om min første Har ikke så mange bilder dessverre, men får no vist fram litt!

    Det en trenger er en (brent) sub og et rekoningskit. Her er opphenget sammen med den nye membranen som allerede er limt på spolen.


    Neste jeg har bilde av er liminga. Har på godt med lim både der støvhetta og membranen er festa i opphenget (jeg hadde en hjelpende hånd i sjølingen der!)


    Da er det et lite hull når det gjelder bildene. Men det neste som skjer er å få inn spolen. Shims tilpasset vi selvfølgelig før vi hadde på limet slik at det bare var å få det nedi

    Da det var gjort var det egentlig bare å vente, jeg lodda av de gamle ledningsstussene og på med nye.




    Var spent første gangen ja...

    Håper noen i Trondheimsområdet kunne tenkt seg å målt litt tall senere i vinter, når jeg har fått orden på strøm og sånn. Kjører på orginalt strømoppsett atm. Men den spiller likevel sykt etter min skala.
    R-Design

  • #2
    Den subben der så meget kjent ut Godt å høre du er fornøyd, og at den fungerte etter rekoningen iallefall..pass på å ikke skuve på for mye volum til å begynne med, pga rekoning, og pga strømmangel. Samme feilen som jeg selv gjorde..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Hehe.. Ja, tar det bare med ro inntil jeg har fått lagt opp mer kabler og nytt batteri.
      R-Design

      Comment

      Working...
      X