Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nok krefter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nok krefter

    Hei lurer på om en rockford fosgate T400.2 er nok til og drive mine to http://www.judysbilstereo.no/frontse...bassmellomtone

    Disse to skal brukes som midtbass i mitt treveis oppsett,
    Jeg har RF T1000.4 som skal brukes til 4 stk http://www.judysbilstereo.no/frontse...det-mellomtone

    Og 2 stk http://www.judysbilstereo.no/frontse...bullet-tweeter

    Ble anbefalt en ekstra amp til 10" av Ole Petter på judysbilstereo.no men vet ikke om den jeg har funnet egner seg til dette. Vil gjerne ha rockford fosgate siden jeg allerede har det.

    Er det noen som har noe innspill og komme med så takker jeg meget for det😃
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

  • #2
    Hva med å teste med det du har først, så er det ikke værre enn å legge til en amp til om du føler du trenger mer effekt

    Comment


    • #3
      Originally posted by trustno1 View Post
      Hva med å teste med det du har først, så er det ikke værre enn å legge til en amp til om du føler du trenger mer effekt
      Trodde ikke jeg kunne det jeg hvordan kobler jeg alt jeg har da på den ene ampen jeg har da?,skal ha aktiv deling oxo.men er det nok krefter i den ampen som jeg fant?
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #4
        Mulig jeg missforsto, trodde du hadde en T400.2 fra før

        Men uansett kan du jo kjøpe en først, og øke på med en til om du føler det blir for lite.

        Selv har jeg akkurat kjøpt 3 stk RF r400-4d Som driver frontsettet mitt. På papirene som fulgte med så var 2 av de målt til ca 540 rms og den siste til 520. Pleier å være noe mer effekt enn oppgitt på de RF forsterkerene
        Last edited by trustno1; 01-08-2012, 00:59.

        Comment


        • #5
          Originally posted by trustno1 View Post
          Mulig jeg missforsto, trodde du hadde en T400.2 fra før

          Men uansett kan du jo kjøpe en først, og øke på med en til om du føler det blir for lite.

          Selv har jeg akkurat kjøpt 3 stk Som driver frontsettet mitt. På papirene som fulgte med så var 2 av de målt til ca 540 rms og den siste til 520. Pleier å være noe mer effekt enn oppgitt på de RF forsterkerene
          Nei jeg har en t1000.4 og så tenkte jeg en ekstra amp som blir dedikert bare til 10" i det treveis oppsettet😃
          2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

          Comment


          • #6
            jeg tulla vist til linken min i forrige post, fiksa den nå. Uansett, elementene er jo på 200rms pr stk, men forsterkeren du tenker på gir mindre i 4 ohm.

            Om du kjøper den samme som jeg fikset linken på i forrige post så kan du brokoble den og få over 200+ rms i 4 ohm på hvert element til en ganske mye billigere penge.

            Comment


            • #7
              Originally posted by trustno1 View Post
              jeg tulla vist til linken min i forrige post, fiksa den nå. Uansett, elementene er jo på 200rms pr stk, men forsterkeren du tenker på gir mindre i 4 ohm.

              Om du kjøper den samme som jeg fikset linken på i forrige post så kan du brokoble den og få over 200+ rms i 4 ohm på hvert element til en ganske mye billigere penge.
              Okei da får jeg se hva jeg får til. Takk for hjelpen😃
              2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

              Comment

              Working...
              X