Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Designs VO serie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs VO serie

    Kjører 1stk Digital Designs DD512 12'' for øyeblikket og vurderer en til.
    Problemet er at kompsettet ikke kommer i nærheten av å følge med når jeg leker meg litt med skikkelig trykk (selv 1stk av disse subbene er jo nok til å få vondt i halsen og får begge trommehinner til å vibrere).

    Det er vel strengt tatt endt opp som et "SPL" prosjekt, så lurer på om noen har fått testet DD sin VO serie?
    Er denne komboen jeg har sett på:
    Digital Designs VO B2 Bullet tweeter
    +
    Digital Designs VO M6.5

    Er det jeg har plass til i bilen og da med diskanter i dørene pekende ca mot hverandre (høy plassering i dører).
    Vil dette fungere til å faktisk kunne høre musikken uten at bass overdøver?

  • #2
    Den 6,5" funker best som rein mellomtone, pga areal og slaglengde.... Ville brukt minst 8" som midbass... til å med den er litt på grensa med bare 1 i hver dør.
    Hvilket fronsett har du nå da?
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #3
      Har dørpaneler håndlagd i Tyskland i bilen som kostet nok, 6.5" er hva jeg kan ha, enkelt og greit.

      Nå har jeg Digital Designs CS 6.5 som spiller kjempefint, men det klarer ikke inærheten av å følge med på lydnivået til selv 1stk DD512.

      Comment


      • #4
        Kjenner meg igjen i problemet ditt. Og jeg kjører for tiden med to stk DD3518. Har du nok effekt på frontsettet ditt da? Det er vel vanskelig å spå hvordan et nytt frontsett vil komme til å låte i et spesifikt oppsett da!? Bruker du foressten aktiv deling på dagens frontsett?
        never enough!

        Comment


        • #5
          Har plenty effekt ja, kjører aktivt for øyeblikket, ble litt mer å gå på men langt ifra nok dessverre..

          Comment


          • #6
            Originally posted by Johan View Post
            Har dørpaneler håndlagd i Tyskland i bilen som kostet nok, 6.5" er hva jeg kan ha, enkelt og greit.

            Nå har jeg Digital Designs CS 6.5 som spiller kjempefint, men det klarer ikke inærheten av å følge med på lydnivået til selv 1stk DD512.
            Du bør nok velge en annen midbass, enn VO (som er em mellomtone).
            Gladen SQL165 http://www.dynabel.no/Shop/Product/G...entsett/AS4102 Er ett sett som spiller HØYT! Det har også 2ohm impedans, så du får mer ut av forsterkeren.
            Det er heller ikke noe problem å kombinere denne midbassen med DD VO diskanten,,,
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Tingen er at jeg helst vil ha DD framme også, er litt pirkete sånn :P

              Fant du ut pris på DDAW6.5 og DDAT28 Joakim?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Johan View Post
                Tingen er at jeg helst vil ha DD framme også, er litt pirkete sånn :P
                Fant du ut pris på DDAW6.5 og DDAT28 Joakim?
                Hei.

                Jeg har nettopp gått for vo serien.
                Har 2 stk vo b2 (diskant)
                4 stk vo m6.5 (mellomtone)
                2 stk vo w10 (midtbass)

                Så jeg gleder meg til og teste ut.
                Alt er kjøpt på judysbilstereo.no fantastisk priser og en knall service.annbefales på det sterkeste
                2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

                Comment


                • #9
                  Ble visst DDAW6.5 og DDAT28 her.
                  Ser virkelig fram til å leke med dette, hatt lyst på komboen lenge

                  Må vel nesten bygge ny kasse også siden det blir en til DD512 i tillegg..

                  Comment


                  • #10
                    har et par ddw6,5 liggenes om du vil ha noe som tåler mer
                    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                    Comment


                    • #11
                      De ddw6.5 er vel mer rene midbass/bass, mens komboen jeg går for er kompsett (aktiv deling)

                      Comment

                      Working...
                      X