Announcement

Collapse
No announcement yet.

cd spiller, pc og xbox i bilen. hvordan få lyd ut de samme høytalerne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cd spiller, pc og xbox i bilen. hvordan få lyd ut de samme høytalerne?

    heisann.
    har pr dags dato både cd spiller, xbox og pc med touchscreen i bilen. problemet er at no kjører eg bare lyd på cd spilleren. bruker kun lavnivå fra spiller. har 6 rca kanaler fra spiller. 2 fra xbox og 2 fra pc. hvordan få de til å gå inn på forsterkeren som er en 4 kanaler + monoblokk.

    noen som har noen tips. eller er det beste bare å kutte ut spiller og bare bruke carputer? eller noe sånt.. hehe
    "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

  • #2
    du må ha muligheter for å regulere lyden og det gjerne på "hovedspilleren" som er cd spilleren... derfor bør cd spilleren ha minst et sett Aux innganger, ellers en preamp med 3 innganger er også et alternativ, men må helst være en aktiv preamp da du har en lang signalkabel mellom enhetene og forsterkeren... med passiv preamp vil den ikke bli frekvens linjært...
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

    Comment


    • #3
      siden eg ikkje har aux inngang på cd spilleren så tror eg preamp er tingen.
      vet du hvor eg får kjøpt en aktiv?
      "Too much bass" goes in the same category as "too much horsepower", "too much money", and so on...

      Comment


      • #4
        hør med install-bay. mener pål hadde en linje driver og enkelte modeller har flere innganger -hvis ikke så sier du ifra da jeg har en liggans et sted helt ubrukt men da må jeg leite...
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment

        Working...
        X