Announcement

Collapse
No announcement yet.

På leting: 1/4" pipesett i lite format, men fyldig innhold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • På leting: 1/4" pipesett i lite format, men fyldig innhold

    Ja, nå er det jo ikke direkte relatert til bilstereo, men hva ellers skal man bruke når man skrur bil og stereo? ^^

    Vel, som tittelen tilsier, så er jeg på leting etter et fyldig, men samtidig lite 1/4" pipesett. Har hatt gleden av å bruke pappas gamle Stahlwille-sett og kunne selvsagt tenkt meg et slik selv, for det han har i bruk har vært i bruk i 25 år nå og er fremdeles tight og fint.

    Har funnet tilsvarende fra Stahlwille i revidert utgave, men jeg føler ikke jeg kan ta meg råd til et sett til 2000 blanke norske kroner. Ikke som hobbymekaniker liksom :P

    Noen som har sett noe a la det dere ser vedlagt her tro? Casing i stål er jo selvsagt ikke feil, men så lenge det ikke er er sprø plast, så kan det jo vurderes ^^
    Attached Files
    Alpine 137BTi
    B² Audio = Lyd


    '97 E39 528

  • #2
    http://www.verktoyshop.no/Shop/Searc...01/4%22&page=1

    Har ett slikt sett som er øverst på den siden, og det er veldig bra!
    Kjøpte mitt på Tess for et par år siden.
    Kan absolutt anbefalest!

    Comment


    • #3
      biltema har da noen greie sett med 5-10 års garanti,ellers så er jo tengtools bra,har hatt mitt sett i rundt 15 år nå,er like fint,er kun kommet litt rust på bitsene.

      bacho er jo bra også
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #4
        Det eneste jeg har sett så langt som begynner å ligne er Bahco SL25 eller hva det heter. Mangler dog ledd, uten at det skal gjøre det helt umulig for meg å kjøpe :P Ligger nesten i samme prisområde som nevnte Tecos-sett.

        Hvordan er Tecos-settet btw?


        Det jeg har funnet på Biltema, Bilxtra og Torshov er enten bare dritt eller aaalt for stort i volum. Mye av interessen i Stahlwille-settet ligger jo i størrelsen

        Om noen vet om konkrete sett, så link gjerne
        Alpine 137BTi
        B² Audio = Lyd


        '97 E39 528

        Comment


        • #5
          Til småskruing er det suverent pga. den lile skralla, men det gjør det og mindre egnet til større jobber.
          Kvaliteten har jeg ivertfall ikke noe å klage på, har hatt det i ca tre år nå og fungerer like bra enda

          Comment


          • #6
            Høres ikke verst ut :P

            Har flere andre sett i andre størrelser, så mangler egentlig bare et lite knøtt med litt utstyr for små jobber ^^,
            Alpine 137BTi
            B² Audio = Lyd


            '97 E39 528

            Comment


            • #7
              biltema har et lite et

              http://www.biltema.no/no/Verktoy/Han...5-deler-71011/
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

              Comment


              • #8
                Så bedrøvelig ut, men den har jo faktisk alle komponentene jeg er ute etter da xD

                F**n å ^^

                Langpiper er jo kjekt å ha i grunn.. hadde dog aldri forventa at ledd skulle være med der ^^ Er dog veldig skeptisk til skralla, men for all del - 200,-
                Alpine 137BTi
                B² Audio = Lyd


                '97 E39 528

                Comment


                • #9
                  og du har tross alt 5 års garanti på det også
                  VW Golf 4
                  Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                  Simen Sormbråten

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har dette settet her: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Han...7-deler-10127/
                    det er riktignok 3/8-dels da.. men jeg har hatt det i 6år eller noe sånt, og det holder like bra ennå.. og jeg har brukt mitt for å løsne hjulmuttere... :P
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                    Comment


                    • #11
                      Evn.t kan du vurdere noe fra Ironside.
                      Dette selges på Jernia og Proffpartner.
                      Ironside har livstidsgaranti og er rimelig i pris (m.t.p livstidsgarantien)
                      Jeg har 2 sett fra Ironside. Et stort (ca 150 deler, koffert) og et lite 3/8" pipesett (Er vel 32 deler ellerno!)
                      Kjempefornøyd ! Og sammenligne med har jeg Tengtool som jeg også har en koffert fra. Bruker bare Ironside !
                      VW Corrado - Prosjekt bil
                      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                      I´m BANKRUPT - A G60 owner

                      Comment

                      Working...
                      X