Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lukkede kasser, konstruksjon.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lukkede kasser, konstruksjon.

    Hei.
    Jeg lurer litt på følgende ang kasser.
    Liker å benytte meg av lukket kasse da det tar mindre plass og en slipper bassrefleksrør, noe som er praktsik når jeg pleier å bygge kasse annlegg "usynlig" i hjulbrønnen.
    Må bygge ny kasse i forbindelse med nytt prosjekt nå, men har endel spm.
    Men det finnest jo endel kasse guruer her, er det bare til å lime sammen en kasse og la det spille ?
    -Tenkter på avstiving, hvor mye ?
    -Tuning ? dette gjelder vel bare for portet kasse ?
    -Kassevolum, stemmer det at det ikke er så "nøye" på lukket ?

    Kassen vil bli bygget i hjulbrønnen på en Octavia, denne er helt rund som reservehjulet som ligger der orginalt, blir bygget i tre da jeg ikke har prøvd støping, men synes tre er ok å jobbe med.

    For ordenskyld så gjelder dette ett gammelt hertz hx380 enkeltspole element.



    Mvh

  • #2
    enkelre får du det ikke http://www.judysbilstereo.no/basskas...sse-rund-438-l
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Den kassen var ikke så dum, litt lettere og bedre utnyttelse av plass en om jeg lager selv (8kant)
      Må bare måle litt og se om det går nedi.

      Comment


      • #4
        Hva er foresten innvendig dybde i denne kassen ?

        Comment


        • #5
          De fås i 15 eller 20cm innvendig dybde...
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment

          Working...
          X