Announcement

Collapse
No announcement yet.

newbie trenger opplæring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • newbie trenger opplæring

    hei! Er helt ny og kan ikke noe om anlegg, men har veldig lyst til å lære noen som kan hjelpe meg? alt fra forskjell på forsterkere med forskjellig antall kanaler, til hvordan man vet hvor mye man kan kjøre på forsterkeren uten av den går til *****

  • #2
    Originally posted by Megthomas View Post
    hei! Er helt ny og kan ikke noe om anlegg, men har veldig lyst til å lære noen som kan hjelpe meg? alt fra forskjell på forsterkere med forskjellig antall kanaler, til hvordan man vet hvor mye man kan kjøre på forsterkeren uten av den går til *****
    Da føreslår jeg du sitter her og leser noen dager så har du fått masse kunnskap. Er det jeg har gjort. Så når du vet budsjett,bruken osv så kan du spørre om diverse så skal du nok se du får bedre svar.

    Husk viktig å komme med så mye info du kan om det duskal bruke det til,eventuelt det du har osv,snakkerav erfaring der

    Lykke til
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

    Comment


    • #3
      Hei og velkommen til bilstereoforumet!

      Gjør som "endrefager" sier, les deg opp litt og spør om du står fast på noe. Er ikke så lett å lære bort eller forklare noe, uten at det er litt mer konkret. Det ville isåfall ta en liten evighet.

      Et tips er å se litt i prosjekttrådene og se hva andre har gjort..

      Jeg synes personlig det er morsomt med folk som er nysgjerrige og lærevillige! ..Og som ikke bare spør fordi de ikke "gidder" å finne ut av ting selv..

      Hva med å ta en tur på treff eller en konkurranse..? Der finner du mye folk som er interesserte og som kan mye! Fine biler er det å se på også.. Bare å komme bort og prate, det er ingen som biter..
      Last edited by Joakim; 12-06-2012, 23:43.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Veldig lurt det Joakim sier! Møt opp på en konkurranse eller et treff nær deg. Lettere å se/spørre/bli forklart da

        Comment

        Working...
        X