Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker knakk batteriet mitt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forsterker knakk batteriet mitt!

    Heisann! Koblet for noen dager siden opp en GAS forsterker til spilleren min, for å drive en subwoofer. Gjorde alt etter boka, utenom remoten, der kjørte jeg bare en liten kabel rett fra + på forsterker. Hadde anlegget på, uten å ha bilen på, og det spilte bra, og alt fungerte, jeg vrei om tenninga, det sa poff, og der var batteriet ødelagt. Prøvde å lade opp, fungerte ikke. Startkabler fungerte, dermed var det batteriet som tok kvelden. Jeg regnet egentlig med at en sikring ville gått før batteriet? Kan noen hjelpe meg med å finne ut vha dette er? Har veldig lyst til å koble opp forsterkeren til anlegget nå, men er ikke keen på å ødelegge båtbatteriet til fattern, som koster rundt 4000 kr.

    Håper noen kan hjelpe meg?

  • #2
    tviler på forsterkeren i seg selv ødela batteriet..i så tilfelle et mysterium og legg den i søpla eller fiks den..
    potensiell brannbombe

    målt batteri ? amper og volt ? strømkabel direkte fra batteri, via in-line sikring nær batteri, og så til forsterker ?
    må bare spørr..siden noen har prestert å koble seg inn på sikringsboksen inne i bilen......

    Comment

    Working...
    X