Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sponsor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sponsor

    Hei!

    Noen som vet hvordan jeg kan få meg sponsorer? har lest litt på "til salgs" å der så jeg folk som var sponsa...

  • #2
    10 år med gode resultater,mange ferdige prosjekter+++ så kan du begyne spørre om sponsorer.
    Kommer jo selfølgelig på hva du mener med spons da men..
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #3
      hehe, ikke ta alt motet av han da, Jonny
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Er ingen som gidder å sponse hvemsomhelst. Om den som søker spons bare skal utnytte utstyr til bedre priser/gratis utstyr, blir det gjerne bare til den sponsedes fordel.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          hvis man jobber hardt og målretta, viser resultater og har gode planer på hva man skal, så kan man ordne seg sponsor etter et år.. bare jobb målretta og ta kontakt med firmaer direkte
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            vil si det er mange grader av spons / rabatt....er det ikke det da?.
            gode rabatter for lokal reklame...
            mer rabatt for å bruke den til litt demo...
            og enda mer rabatt for å bli med på litt treff rundt om i landet...
            og tilnærmet gratis..men da har man vel solgt sjel og fritid for å ta hjem premier...?...hehe....

            kompetanse er vel første krav til full spons..

            Comment


            • #7
              tusen takk

              Tusen takk for god respons!

              Har liksom aldri tenkt på att jeg kan bli sponsa.. har nå en Colt med et stort anlegg, og jeg liker og drive med det, jeg modifiserer hele tida, blir liksom aldri ferdig med det anlegge i den bilen.. så når jeg såg att folk er sponsa så tenke jeg kanskje jeg skulle prøve meg på og bli det. Har noen plasser her i Valdres som de selge bilstereo, kanskje jeg skal ta meg ein tur dit... vi får se, tusen takk for gode svar! si ifra hvis dere har noe Alpine og selge

              Comment


              • #8
                Noen bilder og specs på det du har idag, kanskje en prosjekt tråd også til å begynne med?

                Comment

                Working...
                X