Announcement

Collapse
No announcement yet.

Støping av ny senterkonsoll i bilen, trenger litt tips. :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Støping av ny senterkonsoll i bilen, trenger litt tips. :)

    Heisann folkens. Jeg har en Toyota MR2 som jeg vurderer å montere en 7" skjerm i senter, for deretter å kunne kjøre en carputer inn i bilen. Skal også fjerne viftehullene i toppen, og sette spilleren i bunn og skjermen over der igjen: Det skal akkurat være plass til denne operasjonen i høyden.

    Det jeg og lurer på, er å lage en handsfree løsning til mobiltelefonen i samme slengen, men er det noen som vet om det lar seg gjøre på noe enkelt vis å kunne lage en ladeanordning til mobilen som jeg har? det er en W880i som jeg tenker å ha der, og den har ladekabelen på siden, ikke under. Ergo, det må være en svingbar løsning på pluggen, om dere henger med meg på denne..

    Kan prøve å tegne hvordan jeg har tenkt det når jeg kommer hjem fra jobb, blir sikkert litt enklere å se da, vil jeg tro
    Sture Vedal

  • #2
    Jeg ville støpt et hjørne (to kanter, venstre side og bunn) med litt ekstra god plass på høyre side av telefonen. Støpt inn en vanlig CLA-60 i venstre side av denne lommen. Og avsluttet det hele med å trekke den i vinyl1.
    På denne måten får du støtte på undersiden av telefonen, og litt ekstra plass på høyre siden til å holde i når du skyver telefonen rett i posisjon og inn på laderen.
    Eventuelt ville jeg sett nærmere på Sony Ericsson HCH-70, som er en passiv holder til det som kalles side connector phones. Har ikke klådd på denne selv, så er ikke sikker på om du får pressa en lader inn i den.. Mer info om denne enheten finner du under: http://www.sonyericsson.com/cws/prod...70?cc=no&lc=no

    Og vi ønsker lykke til!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Dog... Når du først er i gang og bygger om.. Har du vært innom tanken med f.eks. HCB-700 ( http://www.sonyericsson.com/cws/prod...00?cc=no&lc=no )
      Eller kanskje enda bedre: TME-M740BT 7"-skjerm med innebygget BT.. ( http://www.alpine-europe.com/index.php?id=tme-m740bt )
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Hmmmm.. Den siste der var jo faktisk overhodet ikke ille i det hele tatt, da.. Dette må jeg jo seriøst vurdere.

        Tusen hjertelig takk for linker, og nye griller i hodet på meg.. hehe
        Sture Vedal

        Comment


        • #5
          Hehe, bare hyggelig
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Bardu... Arti å se at d finnes andre fra distriktet her inne
            sigpic

            Comment


            • #7
              Jepp jepp, raser rundt i en uvaska rød mr2 å koser meg for tiden. Fram til 18 januar, da flytter jeg til Trondheim
              Sture Vedal

              Comment

              Working...
              X