Announcement

Collapse
No announcement yet.

stetsom produkter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stetsom produkter

    noen her inne så har noe slikt, lure på kor ein får tak i det,ser di har det i svergie men der svare di ikje på noe
    virker ut så det er nokk av guffe i dei små forsterkerane
    fusion/audi system xIon/digitals design

  • #2
    Har prata litt med selgeren som selger fra bukta,virker seriøs og har go feedback, er ikke ille priser på frakt heller til norge, sikler sjøl på 11k'en fra dem...
    Har også hørt 7k'en dems i en bil i tyskland,ble overrasket over lydkvaliteten og trøkket ikke minst, mener det var 2x18 hun hadde og det trøkka noe helt grønnjævlig...

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Last edited by ymer34; 08-05-2012, 13:25.
    Remi Lilleng

    Comment


    • #3
      lydkvalitet og brazilian H topology på store forsterkere er ikke akkurat noe som pleier å henge sammen.

      Effekt gir de og er det hoved poenget å få ut mest mulig effekt på minst mulig plass, ja da er de sikkert interessante og at de kan brukes vel opp i høyfrekvens området.

      Utover det, så ville jeg nok undersøkt litt hvordan det står til med service og rep av slike forsterkere. Når de kommer over 7k modellen i størrelse, så er de forholdsvis likt dimensjonert som andre store klasse D. Med de ulemper og fordeler det fører med seg.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        Av det jeg har lest på nettet så blir Stetsom for det meste brukt som burb amps. Altså ikke noe for daglig bruk. Da anbefaler de heller andre merker som AB, AQ, Crecendo, SAZ osv.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          som sagt, jeg ble overrasket at det spilte bra på normal musikk
          Remi Lilleng

          Comment


          • #6
            tror nokk om du har drete på draget å blåst ein slik forsterker kan du sikkert bare henge den på veggen i garasjen
            men liksom ser di bruke en 1500w fors på 6 DD subber å drar over 160db utav greia å forsterkeren er like stor som cd spilleren min i bilen
            fusion/audi system xIon/digitals design

            Comment

            Working...
            X