Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker warhorse!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kicker warhorse!!!

    http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=15575

  • #2
    Finner mere info på www.kicker.com
    Min bilstereo side på facebook.
    www.facebook.com/nautiluzcreation

    Comment


    • #3
      oi oi! tøft! men må nok si prisen var minst like rå!

      Comment


      • #4
        Hof å hoff! De annbefaler 2stk på en kicker soloX :S Det er bare overkill :P
        Hørt de nye 18" blir varme med bare 1stk 2500.1 på seg! Så 10.000wRms kan bli litt ekkelt til de:P
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #5
          Originally posted by A.R View Post
          Hof å hoff! De annbefaler 2stk på en kicker soloX :S Det er bare overkill :P
          Hørt de nye 18" blir varme med bare 1stk 2500.1 på seg! Så 10.000wRms kan bli litt ekkelt til de:P
          Vi klarte jo ikke å svi en SoloX 18 med 10 kW. Musikk da men...
          Ble varm og luktet en del, men spilte like bra etterpå.
          Dette var ikke nye utgaven hvis der er noen endring.

          Comment


          • #6
            Denne ampen er ikke verdt 25 lapper engang......

            Så ser ikke noe annet enn at dette er ett PR Stund i samme retning som RF sin 15kw

            Comment


            • #7
              Jeg for min del tror denne forsterkeren er rimelig rå!
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Tror ikke jeg ville satsa på denne ampen nei!

                BeemerZ1:

                Er en kis i USA som har 4stk nye soloX 18 med en stk 2500.1 på hver! Og hannes blir varme og lukter av det! Men er litt usikker på de forskjellige forandringene på de elementene! selve "mykdelene" er forandra da! Ser litt mer brutal ut, men selve konstruksjonen tror jeg er den sammme!
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment


                • #9
                  Tror nok i likhet med Techpoint at denne for det meste er en "PR-forsterker". Skal se denne blir like namedroppa som MTX Jackhammer i n00b-diskusjoner...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by epifant View Post
                    Tror nok i likhet med Techpoint at denne for det meste er en "PR-forsterker". Skal se denne blir like namedroppa som MTX Jackhammer i n00b-diskusjoner...
                    Kan jeg se for meg egentlig. Det er en slik forsterker som bare blir brukt av dypt elskere og wannabe`s
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #11
                      Jeg tror fortsatt dette er en rå forsterker til street
                      Jonas Tautra
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epifant View Post
                        Tror nok i likhet med Techpoint at denne for det meste er en "PR-forsterker". Skal se denne blir like namedroppa som MTX Jackhammer i n00b-diskusjoner...
                        Jeg må nok si meg enig i dette, men jeg skal la vær å si opp noe endelig mening før jeg ser folk begynner å bruke den, og hva den klarer.

                        Ryktene tilsier at du skal ikke ta for lett på denne.

                        Men ja, fanboys og wannabes kommer nok til å misbruke denne til den store gullmedalje.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by neptyr View Post
                          fanboys og wannabes kommer nok til å misbruke denne til den store gullmedalje.
                          åja, så det er noe galt med wannabe's nå ja... hmpf
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                          Comment


                          • #14
                            Hvis jeg skal si min mening, så tror jeg ikke kicker kommer med en amp som ikke duger nå..........
                            Så jeg tror denne ampen er heftig.
                            TEAM RE-LOUD
                            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                            Comment


                            • #15
                              Det er veldig lett å komme med uttalelser om et produkt ingen her til lands har forsøkt enda. Ja, den er kostbar, men desverre så er det slik at "ny" teknologi koster gjerne litt penger i starten, frem til det blir implementert i flere produkter.
                              Det å hevde at den ikke er verd 25.000,-, syntes jeg er unødvendig når man ikke har forsøkt den enda, eller vet hvordan forsterkeren er bygget.
                              Dette er tross alt et egenutviklet produkt, og ikke et rebadge kretskort puttet inn i egen chassis, slik som majoriteten av markedets store monoblokker er, og det koster penger...............Desverre.

                              Kicker Warhorse er faktisk bygget med en forsterkerteknologi som ikke har vært benyttet kommersielt tidligere.

                              Forsterkeren har en meget høy effektivitet, men er ikke kl D. En Warhorse vil trekke vesentlig mindre strøm ved samme effekt som f.eks 4 stk ZX2500.1.

                              Den MÅ benyttes med dobbeltspole elementer, da den til tross for å være en mono konstruksjon, er push/pull med én "push" seksjon, og én "pull" seksjon. Dette kobles til hver sin spole på basselementet.

                              På mange måter virker forsterkeren nesten som en stor trafo.

                              La heller forsterkeren bevise hva den kan, og døm den heller etterpå
                              Glenn Solie

                              Frittstående konsulent

                              Comment

                              Working...
                              X