Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carputer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by klovnster View Post
    spørs helt hvilke dempematter du mener
    Hushmat var det jeg tenkte på.

    Comment


    • #17
      er en prøve i norge hvertfall hehe.. men kommer vel i januar..
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #18
        off,lenge å vente heheh.

        Comment


        • #19
          Psssst: Apple Mac Mini; ganske nøyaktig like stor som en normal 1-DIN spiller. For kr. 4 990,- (ferdig levert på døra) får du 1,83 Ghz Intel Core 2 Duo prosessor, 1GB RAM, 80GB harddisk, CD/DVD-rom, samt innebygget WiFi og Blåtann. Kompletter med en CarNetix CNX-P1900 12V-12V regulator til 547 kroner (+frakt og moms) og skjerm etter eget ønske, og du er i boks.



          Du må ikke sette den sammen selv, den kommer med helt normal garanti/reklamasjonsrett og den fungerer rett ut av boksen Og jada, du kan helt utmerket kjøre XP/Vista/Linux på den. Dessuten er den musestille (det står en 15 cm unna meg akkurat nå).

          Last edited by epifant; 30-11-2007, 23:25.

          Comment


          • #20
            Har faktisk hatt en sånn,i et par dager.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jobbe88 View Post
              Har faktisk hatt en sånn,i et par dager.
              Genial maskin, hvorfor bytte?
              Mvh Tony Bardalen
              [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

              Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

              Comment


              • #22
                Fikk en god pris for den, + maskina jeg alerede hadde var endel kvassere
                Men det har ikke no si om pc'n er større en det der da.Skal ha den innebygd i sia
                i bagasjeromme så. Er vel "vanlige" disker også i den mac mini'n.Lite gla i vibrasjoner,så vet ikke om den egner seg i bilen min. Tenke å få tak i flash disker egentlig.De er vel en god del røffere,eller hva tror dere?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Jobbe88 View Post
                  Fikk en god pris for den, + maskina jeg alerede hadde var endel kvassere
                  Men det har ikke no si om pc'n er større en det der da.Skal ha den innebygd i sia
                  i bagasjeromme så. Er vel "vanlige" disker også i den mac mini'n.Lite gla i vibrasjoner,så vet ikke om den egner seg i bilen min. Tenke å få tak i flash disker egentlig.De er vel en god del røffere,eller hva tror dere?
                  Flashdisker tåler fjell, men de er jo deretter prisa... ca 3k elns fra ebay for en 32gb'er.

                  I norge selges dem ikke i butikkene ennå.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    Laptop HD funker meget bra
                    Tåler alt av vibrasjoner og støt fra bilen som er ganske så stiv.
                    Eneste den ikke liker er ekstrem konstant bass ved enkelte frekvenser. Da er det akkurat som om musikken hakker litt innimellom. Men tipper jeg kan fikse det ved å øke bufferen litt.

                    Comment


                    • #25
                      Jobbe88: det står 2,5" disker i Minien ja. Har 160GB i min, og de 155 albumene jeg har rippet i AIFF-format til nå fyller ikke mer enn 77,3GB.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by epifant View Post
                        Jobbe88: det står 2,5" disker i Minien ja. Har 160GB i min, og de 155 albumene jeg har rippet i AIFF-format til nå fyller ikke mer enn 77,3GB.
                        Øy, kan vi drive litt .. kameratslig utveksling av musikk?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          ja, jeg vil også være med
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #28
                            Skal tenke på saken til jeg er ferdig med å rippe de siste 2/3-delene av samlingen

                            Comment

                            Working...
                            X