Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken bilstereosjappe tilbyr finansiering/avbetalingsløsning?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken bilstereosjappe tilbyr finansiering/avbetalingsløsning?

    Tenkte og lage en tråd om hvilke bilstereosjapper som tilbyr/har finansierings/avbetalingsløsninger.
    Jeg har ikke bestandig pæng for hånd og da er det jo greit og kunne ta noe på avbetaling også.
    Sikkert andre som også syntes det kan være greit av og til.
    Her er det bare og hjelpe til i tråden hvis dere vet om noen butikker som ikke står her allerede

    CRESCO:
    dynaBel
    Bilstereosenteret

    GE MONEY BANK:
    Bilradiospesialisten

    KLARNA:
    Elutstyr
    Judys Bilstereo
    Bass Brothers
    Bestbilstereo
    Bilradiospesialisten
    BS Bildeler
    Ljudia
    Xtremecar
    Fortknox
    Eiker Audio
    Bilstereosenteret
    Last edited by Sound Quality; 14-04-2012, 12:52. Reason: Lagt til flere butikker
    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

  • #2
    Ljudia har Klarna.
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Da er den lagt til Haakon O
      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

      Comment


      • #4
        Fortknox har Klarna
        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

        Comment


        • #5
          Da er den lagt til Didrik Desibel
          Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
          Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

          Comment


          • #6
            Eiker Audio har Klarna
            Mvh
            Glenn

            Comment


            • #7
              Bra tiltak

              Vi har Klarna, men får det ikke til å fungere på den gamel platformen vår. Derfor holder vi på med ny nettbutikk som er på nett iløpet av 2-3 uker. Da med Klarna og endel andre nye funksjoner.

              Vi har også Cresco i butikken.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Handler folk bilstereo på avbetaling?
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Glenn: Da er Eiker Audio lagt til
                  Bilstereosenteret: Takk for det Pål, da er du lagt til listen du også
                  Ugn: Er det noe galt i å handle bilstereo på avbetaling også nå ? Jeg har handlet bilstereo på avbetaling et par ganger, ser ikke noe problemer med det altså.
                  Er jo ingen forskjell på om enn handler bilstereo, tv, hvitevarer, hjemmekino, etc på avbetaling. Avbetaling er avbetaling uansett hva enn kjøper for noe det. Men da har du vel aldri kjøpt noe på avbetaling du da og det er jo bra for deg det. Men det er et godt tilbud til folk som ikke orker og spare i månedsvis eller og kjøpe litt etter litt eller ikke har pengene akkurat der og da når noe skulle feks ta kvelden.
                  Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                  Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sound Quality View Post
                    Ugn: Er det noe galt i å handle bilstereo på avbetaling også nå ? Jeg har handlet bilstereo på avbetaling et par ganger, ser ikke noe problemer med det altså.
                    Er jo ingen forskjell på om enn handler bilstereo, tv, hvitevarer, hjemmekino, etc på avbetaling. Avbetaling er avbetaling uansett hva enn kjøper for noe det. Men da har du vel aldri kjøpt noe på avbetaling du da og det er jo bra for deg det. Men det er et godt tilbud til folk som ikke orker og spare i månedsvis eller og kjøpe litt etter litt eller ikke har pengene akkurat der og da når noe skulle feks ta kvelden.
                    Har kjøpt ting på avbetaling og innsett hvor totalt idiotisk det er Så nei, jeg kjøper ikke unødvendige ting på avbetaling. Enten har jeg penger til det, eller så har jeg ikke. Greier jeg ikke å se lenger frem enn nesa mi og spare opp til noe, så lar jeg heller være å kjøpe det.
                    Men det er nå bare meg da
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ugn View Post
                      Har kjøpt ting på avbetaling og innsett hvor totalt idiotisk det er Så nei, jeg kjøper ikke unødvendige ting på avbetaling. Enten har jeg penger til det, eller så har jeg ikke. Greier jeg ikke å se lenger frem enn nesa mi og spare opp til noe, så lar jeg heller være å kjøpe det.
                      Men det er nå bare meg da
                      Ser den
                      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                      Comment

                      Working...
                      X