Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer MVH-8300BT vs Kenwood KIV700

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer MVH-8300BT vs Kenwood KIV700

    Hei

    Hvilke av disse to ville dere anbefale? Eventuelt om du har erfaring fra en av dem.

    Ser Pioneeren kommer med parrot bluetooth innebygget. På Kenwood sin er dette tilbehør.... Som er et minus da dette er en av grunnene til jeg vil kjøpe en slik spiller..Usikker på prisen på tilbehøret.

    RCS

  • #2
    Du må ha KCA-BT300 http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=209

    Gir deg gjerne et tilbud på KIV + BT adapter.

    Jeg syns bildekvaliteten og brukergrensesnittet er bedre på Kenwooden. Den har veldig stort og lettlest display og veldig smart søkefunksjon for iPoden
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      Du må ha KCA-BT300 http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=209

      Gir deg gjerne et tilbud på KIV + BT adapter.

      Jeg syns bildekvaliteten og brukergrensesnittet er bedre på Kenwooden. Den har veldig stort og lettlest display og veldig smart søkefunksjon for iPoden
      Jeg ser KIV er "gammel".... Hvordan er denne sammenliknet med kenwood kdcbt61u som har Bluetooth fra før innebygget?

      Send meg gjerne et tilbud på KIV inkludert blutooth.

      Comment


      • #4
        KDC-BT61U er også "gammel". Den er nå erstattet av KDC-BT92SD. Som vi fikk inn på lager i dag.
        http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=778

        KIV går videre også i år. Knallfin spiller om du ikke trenger CD og vil ha en lettlest skjerm når du blar i mapper og sanger.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Vil KCA-BT300 sin Blutooth funksjon være på linje med de som finnes innebygget i KDC-BT92SD for eks? Leste en review av KCA-BT300 og den fikk litt pes da en mente denne inneholdt teknologi som var gammel sammenliknet med dagesn Blutooth. Spesielt på funksjoner knyttet til stemmeoppringing osv?

          Har en KIV 700 på vei hjem som jeg betalte 1200kr for brukt. Bare noen mnd gammel og alt er med i orginal eske. Så prisen er ok, men må fortsatt ut med litt vel mye for denne blutooth adapteren.... Kunne godt kjøpt en slik brukt...anyone? :-)

          Comment


          • #6
            Den støtter ikke stemmestyring, som jeg vet. Men den støtter A2DP
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
              Den støtter ikke stemmestyring, som jeg vet. Men den støtter A2DP
              Slik jeg har skjønt det så støtter den stemmestyring, men dette er som på gammle telefoner at du må lese inn navnet først og knytte det opp mot nummer. Dette er jo en gammel måte å gjøre det. I dag så skjønner systemet det meste uten "opplæring". Men vet ikke om de nyere spillerne til Kenwood som har parrot blutooth innebygget har dette?

              Comment


              • #8
                Jeg bruker Kenwood KDC-MP745U for tiden som er helt fantastisk! Utseendemessig helt lik KIV-700, og jeg tror ikke det er så mye forskjell på innsiden heller. Disse spillerne er helt rå når det gjelder innstillinger og brukervennlighet. Høyttalerstørrelse, biltype, EQ, crossover +++.

                Har ikke vert borti den spilleren fra Pioneer, men vil absolutt anbefale Kenwood hovedenheter på det sterkeste!
                Hovedenhet: Kenwood KDC-MP745U, Front: Polk Audio db401, Bak: Polk Audio db691, Sub: Power Acoustik MOFO-122x og SA-8 v.2, Forsterkere: Power Acoustik BAMF-4000D, Polk Audio D4000.4 og Hifonics BRZ1200.1D

                Comment


                • #9
                  KDC-MP745U og KIV-700 er ikke like i annet enn utseende. De har forskjellig skjerm og all software er forskjellig. KDC-MP745U er lik som KDC-6051U. Men ja, det er veldig mye bra justeringsmuligheter til prisen.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment

                  Working...
                  X