Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kortsluttet CD-spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kortsluttet CD-spiller?

    Hei! Skulle nettopp koble opp resten av anlegget, 3 forsterkere, 4 subber ++ Spilleren er Pioneer DEH-2200UB
    Da jeg fulgte guiden "Stille gain etter boka", og var ferdig, kom jeg på at bilen skal stå på tomgang.
    Justerte ned alt igjen og startet bilen, men da ville ikke CD-spilleren sende remote signal slik at forsterkerne skal slå seg på. Men med tenningen av virket det fint.

    Hoveddel: Startet bilen, og forsterkerne skrudde seg ikke på. Kom på at man kunne "tjuvstarte" de med å ta en kabel fra + på forsterker til REM, men glemte å ta ut remote-kablen. Ett par gnister og CD-spilleren stoppet. Fant ut at sikringen bak på spilleren var gåen, og byttet den men alikevell ingen liv. Eneste jeg la merke til er at når jeg slår på spilleren med tenningen av, starter forsterkerene.

    Det er strøm i jacken, samt USB, men ingen liv i displayet? Er den gåen?


    I tilfellet bestilte jeg meg en Pioneer DEH-8300SD, er denne grei? PlugNplay?

  • #2
    du har 100 tråder snart..

    lag deg 1! tråd me dine spm i...

    og få hjelp av noen som kan vise deg hvordan du skal montere anlegget og feilsøke...
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Henger meg på HLS her. Det virker bare useriøst når du til stadighet starter nye tråder.
      Hold deg til en tråd!!

      Comment


      • #4
        Med knapp tid, så ville det tatt flere uker å fått svar igjennom en tråd. Ingen som gidder å lese en tråd med 40 poster i, og finne noen spørsmål blandt disse.

        Kan alltids lage meg flere brukere, om det har noe å si. Om man ser vekk fra navnet i tråden, så handler det stort sett om forskjellige emner, og da burde det igrunn ikke være noe problem om det står samme navn

        Comment

        Working...
        X