Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trailerhorn på russebil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trailerhorn på russebil?

    Mulig dette ikke passer helt inn i dette forumet, men jeg prøver da alikevel

    Det har seg slik at jeg og noen kompiser er russ i år. Vi kjøpt oss en chevy vi driver å pusser opp.
    Fikk en artig ide, lurer på om det er vanskelig å gjennomføre

    For noen år tilbake plukket jeg et svært horn av en trailer. Hornet er ganske likt det du ser på taket til denne:
    http://i100.photobucket.com/albums/m...r/DSC00876.jpg

    Planen er å feste dette på taket til russebilen.

    Hornet går på luft. Har også testa det på en kraftig kompressor fattern har i garasja. Synes å huske at hornet ikke ga lyd fra seg før jeg nådde litt over 1 bar på kompressoren(Kan dette stemme?)

    Får å få dette til å låte må vi vel ha en kompressor med tank tenker jeg?
    Dette burde da egentlig være så lite som mulig, ettersom at vi trenger den plassen vi har til bagasje og stereo etc.

    Noen forslag til hva vi kan gjøre/kjøpe?
    Er ganske sikker på at fattern har endel slanger og koblinger liggende. så det trenger vel ikke nødvendig vis å være komplette saker.

    En ting til, vil vi få problemer med å få dette godkjent?

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

  • #2
    Nå skjønner jeg at dere ikke har lest statensvegvesens russebil guide, kanskje på tide :-) om den skal på russebilkontroll eller ikke, så er det ulovlig på mindre kjøretøy/russebiler. Bli dere stoppet av eks SVV eller politikontroll kan dette be på, idiotisk nok, problemer

    Comment


    • #3
      ååhh :/
      Jaja, var bare en ide

      - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

      Comment

      Working...
      X