Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med jvc EXAD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med jvc EXAD?

    Lurer på å kjøpe en jvc EXAD KD-AVX1, noen som har hørt denne spilleren,
    Hvordan er den i forhold til f.eks Pioneer deh-p8600mp?

    (Tenker da mest på lydkvalitet/justeringsmuligheter, men også brukervennlighet)

  • #2
    Ingen som har prøvd denne??

    Comment


    • #3
      Viss det er den "første" JVCen du mener, så har jeg en viss erfaring med denne, da jeg hadde den i 14 dager før jeg bytta den på elkjøp igjen..

      Virker som en ganske solid og grei spiller, god nok skjerm, men altfor liten for å se på film, men det regner jeg med at du skjønner. Det som irriterte meg med denne var at den var litt treg å manøvrere når det gjaldt mapper og mp3 og slikt, da jeg liker å ha med meg 1000vis av sanger i bilen.. Bruker du ikke mp3 er det ikke noe problem.. Den kan også heller ikke spole på MP3 filer, noe som kan være irriterende..

      Er helt okai med innstillinger på denne, men i forhold til P8600MP er det lite å stille opp med, da denne har en liten innebygd DSP med 3 veis delefilter mener jeg? JVCen har kun hp filter og lp filter.. Er 5 Volts linjeutganger på denne, og er en veldig okai spiller egentlig med bra med muligheter. Begynner å bli en smule gammel da det har kommet etterfølger til denne for lengst

      Men helt okai spiller, ikke noe særlig negativt om den..
      1993 BMW 318is coupe

      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

      Comment


      • #4
        Ok, takk for svar,tror heller jeg går for alpine da

        Comment

        Working...
        X