Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til LCD'er for nakkestøttene

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til LCD'er for nakkestøttene

    Jeg ser litt rundt etter lcd'er for innfelling i nakkestøtte..

    MEN problemet mitt nå er jo at alle sitter å ruger på 6,5 og 7" skjermer, og ingen har noe mindre, hehe....

    6,5" er det mulig at jeg får presset inn sånn ca på håret..

    Fra søm til søm bak på nakkestøtta er det 17,5cm så skulle hatt en skjerm hvor yttermålene på ramma ikke overstiger dette.

    Noen som har noen tips?

    Skal i nakkestøttene på en 2005 Focus, sånn i tilfelle noen har gjort dette allerede.

  • #2
    Originally posted by Techpoint View Post
    Jeg ser litt rundt etter lcd'er for innfelling i nakkestøtte..

    MEN problemet mitt nå er jo at alle sitter å ruger på 6,5 og 7" skjermer, og ingen har noe mindre, hehe....

    6,5" er det mulig at jeg får presset inn sånn ca på håret..

    Fra søm til søm bak på nakkestøtta er det 17,5cm så skulle hatt en skjerm hvor yttermålene på ramma ikke overstiger dette.

    Noen som har noen tips?

    Skal i nakkestøttene på en 2005 Focus, sånn i tilfelle noen har gjort dette allerede.
    Sony H65 er den "minste" 6,5" som er noe å ha. Ellers så er kanskje Alpine 5,8" et alternativ for deg. Bare send mail, hvis du ønsker å bestille.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      blaupunkt har jo også mindre skjermer en 6,5" det skulle vel du vite? men dyre er dem jo.... :/

      Comment


      • #4
        Originally posted by Audio-art View Post
        Sony H65 er den "minste" 6,5" som er noe å ha. Ellers så er kanskje Alpine 5,8" et alternativ for deg. Bare send mail, hvis du ønsker å bestille.
        Har du noe bilde/spec på denne? og pris.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Techpoint View Post
          Har du noe bilde/spec på denne? og pris.
          http://www.sony.no/view/ShowProduct....+Entertainment.

          Disse kan du få for 3900.-
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment

          Working...
          X