Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekke om taktrekket i golf 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekke om taktrekket i golf 3

    Fikk nylig tak i svart color concept interiør til 3'ern min, dvs. svart skinn, svarte lister rundt om inni osv. Det eneste som er igjen er taktrekket som jeg tenkte å ta ned og trekke(pluss dempe taket) taktrekket. Noen ideer om hvordan en gjør dette enklest mulig?? Har spraylim og slikt, lurte på om det ville bli greit nok med ett svart fleecepledd strukket over kanskje?? Har aldri trukket akkurat taktrekk før:P

  • #2
    mattsvart spray i taktrekk gir faktisk bra resultat
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      I tøytrekk også?

      Comment


      • #4
        jepp men jeg trakk opp taket i min golf 3 med svart filt fra biltema og spraylim fra biltema funker knall
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          Trukket mitt i svart Comfort Suede fra IB (Alcantara-ish sak.. ) no problems med det... bare metta det orginale taktrekket med lim og klinte det på.. :P
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #6
            Takker for tipsa, får vel fint bare stikke i garasjen og dra ned panel da

            Comment


            • #7
              Gode tips til å bli kvitt lim og tepperester i taket også?? Gikk treigt med barberblad:P

              Comment


              • #8
                jepp. god tid, sitrusspray, rødsprit og tapetkniv... er en drittjobb
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment

                Working...
                X