Announcement

Collapse
No announcement yet.

Memphis forhandlere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Earthquake Tremor 15"? 1000 kroner stk,- Enkel 4 ohms spole så 4 stk kan kobles i 1 ohm.
    Alpine
    Audison
    Hertz
    Soundstream

    Comment


    • #17
      Originally posted by spade View Post
      Earthquake Tremor 15"? 1000 kroner stk,- Enkel 4 ohms spole så 4 stk kan kobles i 1 ohm.
      hvordan er de subbene da!? Har fått et sykelig bra tilbud fra en forhandler, så tenker seriøst på det da! men vi får se!
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #18
        Du får tenke fort Det er kun 2 stk tilgjengelig på det tilbudet jeg sendte deg. Ellers så er basselementene til Earthquake meget bra. Tremor X serien har blitt betydelig oppgradert de siste årene og med de prisene som det er på den serien så har jeg vurdert å ta inn noen av de for å se litt nærmerepå de.
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Du får tenke fort Det er kun 2 stk tilgjengelig på det tilbudet jeg sendte deg. Ellers så er basselementene til Earthquake meget bra. Tremor X serien har blitt betydelig oppgradert de siste årene og med de prisene som det er på den serien så har jeg vurdert å ta inn noen av de for å se litt nærmerepå de.
          hehe ja Akkurat nå så har jeg ikke en bil å putte alt inne i! Men skal se litt nermere på de earthquake subbene da! Si ifra om du skal ta inn de da

          Du har jo så mye annet snadder til salgs så kommer vel i kontakt med deg senere!
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #20
            http://www.earthquakesound.com/tremor.htm

            er det disse så er jeg i alle fall interrisert om de ligger rundt 1000 lappen pr sub! De ser jo ganske OK ut egentlig! det er jo både singel 4 OG 8 ohms spoler! Slik 8stk 15" hadde vært kult
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

            Comment


            • #21
              I utgangspunktet så er det bare 4 ohms versionen som er tatt inn til Norge, men alt er mulig.
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #22
                Originally posted by Engen Audio View Post
                I utgangspunktet så er det bare 4 ohms versionen som er tatt inn til Norge, men alt er mulig.
                Skjønner skjønner! Men er jo ikke noe enormt med plass i en 2`er golf heller da! Så tenker meg at 4stk 15" vi holde jeg!

                Da kan jeg jo nesten si at subbene er bestemt da! Men da mangler jeg bare å bestemme meg for:

                -Fosterker
                -Batteri
                -mellomtone / diskant
                -spiller
                -kabler
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment


                • #23
                  Resten skal nok ordne seg det også

                  I en golf II så har du jo 3.5" mulighet i dashen. Med litt frisering av plasten så går det fint inn 4" og da er du godt på vei til ett 3 veis med 6.5" i døra, 4" på dashen og diskant i A stolpen. Fusion sine 3 veis sett er noe som vil passe fint inn. Finnes på lager i Encounter, Powerplant og NV serien. 1599,-/2399,-/3999,- veil. Evt ett Hertz Esk163s eller HSK163 til 2199,-/3499,- veil. Hvis du går for de 4 stk 15" så ville jeg ha vurdert Fusion Powerplant eller NV.

                  Hva har du tenkt på av budsjett etterhvert på de andre komponentene ??
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Engen Audio View Post
                    Resten skal nok ordne seg det også

                    I en golf II så har du jo 3.5" mulighet i dashen. Med litt frisering av plasten så går det fint inn 4" og da er du godt på vei til ett 3 veis med 6.5" i døra, 4" på dashen og diskant i A stolpen. Fusion sine 3 veis sett er noe som vil passe fint inn. Finnes på lager i Encounter, Powerplant og NV serien. 1599,-/2399,-/3999,- veil. Evt ett Hertz Esk163s eller HSK163 til 2199,-/3499,- veil. Hvis du går for de 4 stk 15" så ville jeg ha vurdert Fusion Powerplant eller NV.

                    Hva har du tenkt på av budsjett etterhvert på de andre komponentene ??
                    La oss si som nevnt tidligere:
                    -subber: 4000 (1000,- pr stykk)
                    -sub forsterker: rundt 3500-4000,-
                    -mid/høy: 1500,- (flere koax sett eller 1 3-veis)
                    -batteri: 1500,-
                    -spiller: 1000-1500,-
                    -kabler: 1000-1500,-

                    rundt 15.000 - 16.000 tenker jeg meg! Må tenke litt på material osv. Så utstyret blir bel rundt 15.000 og en tusenlapp på material
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #25
                      Skal vi se:

                      Earthquake Tremor X154 x4 stk kr 4000,-
                      Pioneer DEH-P2920MP kr 1249,-
                      Fusion Powerplant PP-AM20001 monoblokk kr 5299,-
                      Fusion Encounter EN-CMST1 kr 1599,- eller en haug med koax :-)
                      Kabler ca 1000,-
                      Batteri: Odyssey PC1200 kr 2495,-

                      Kommer godt under budsjettet ditt her med en hyggelig pakkeløsning.
                      Mvh
                      Lars Engen

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Engen Audio View Post
                        Skal vi se:

                        Earthquake Tremor X154 x4 stk kr 4000,-
                        Pioneer DEH-P2920MP kr 1249,-
                        Fusion Powerplant PP-AM20001 monoblokk kr 5299,-
                        Fusion Encounter EN-CMST1 kr 1599,- eller en haug med koax :-)
                        Kabler ca 1000,-
                        Batteri: Odyssey PC1200 kr 2495,-

                        Kommer godt under budsjettet ditt her med en hyggelig pakkeløsning.
                        Ser MEGET lovendes ut det der må jeg si!
                        Skal ta å se litt på det så kommer jeg tilbake til deg!
                        Det er litt mye som har skjedd i dag, mista en kompiss i natt så jeg får ta å tenke litt ut i uka på det! Så kommer jeg tilbake til deg!
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                        Comment


                        • #27
                          Kondolerer med kompisen

                          Hva med tre JBL GTi 15-tommere for å muntre deg opp? 1595,- kroner (+f&m) per stykk...

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by epifant View Post
                            Kondolerer med kompisen

                            Hva med tre JBL GTi 15-tommere for å muntre deg opp? 1595,- kroner (+f&m) per stykk...

                            Takk!

                            Er det fra eBay?
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                            Comment


                            • #29
                              Jepp! Klikk på "tre JBL GTi 15-tommere", så kommer du rett til annonsen

                              Comment


                              • #30
                                Har fått et smekk bra tilbud fra en viss forhandler!
                                Og det er MEGET interresant! Men er fortsatt på utkikk etter bil da! Så om noen har en BILLIG stygg fæl og ekkel 2`er eller 1`er golf som har alle fire viduer intakte og en motor som går! Så må de si ifra tvert! PM eller på telefon:

                                45240043

                                Betaler maks vrakpant eller litt over da
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                                Comment

                                Working...
                                X