Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker L7 i BMW e46 dynamo, batteri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kicker L7 i BMW e46 dynamo, batteri?

    Hei, vurderer å sette inn to tolv tommere Kicker Solo-baric L7 med en Kicker ZX1500.1 forsterker i min bmw 316 e46 -99 modell.
    Noen som har peiling på om jeg må ha ny dynamo/nytt batteri?
    Er ikke veldig fan av dette så vil høre med noen som har peiling før jeg bestiller.

    Takker for all hjelp!
    mail
    skype
    pm

  • #2
    klarer deg nok lege med ett skikkelig batteri
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Høres bra ut!
      Tror du det jeg har (gjetter på originalt batteri) holder, eller tror du at jeg trenger et nytt et?
      I så fall har du noen å anbefale?

      takker for svar!
      mail
      skype
      pm

      Comment


      • #4
        Kjøp deg et AGM batteri du.
        Apollo - Odyssey - Stinger - Men koster endel for navnet disse. Finnes andre AGM batterier der ute som er tilnærmet like gode til en mye rimeligere penge. Ta og gooogle litt og ikke vær redd for og spørre om rabatt.
        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

        Comment


        • #5
          biltema har også fått agm batteri

          Comment


          • #6
            Okei, så AGM batteri.
            Da fikk jeg to siste spørsmål om dette..

            Trenger ikke oppgradere noen orignale kabler i bilen? (hadde vært fantastisk hvis jeg slapp dette)
            Og når dere sier batteri så mener dere å erstatte det orignale batteriet i bilen? ikke ha et ekstra?

            takker for svar. dere har lettet hjernen min for noen kilo som jeg har gått å tenkt på en stund
            mail
            skype
            pm

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lopas1 View Post
              Okei, så AGM batteri.
              Da fikk jeg to siste spørsmål om dette..

              Trenger ikke oppgradere noen orignale kabler i bilen? (hadde vært fantastisk hvis jeg slapp dette)
              Og når dere sier batteri så mener dere å erstatte det orignale batteriet i bilen? ikke ha et ekstra?

              takker for svar. dere har lettet hjernen min for noen kilo som jeg har gått å tenkt på en stund

              du kan oppgradere kabler fra dynamo til batteri, jording til batteri osv.. kan få opp spenninga på batteriet

              erstatt det orginale batteriet, da det sikkert er syrebatteri, noe som kan trekke ned gele batteriet
              // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
              //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
              Mvh
              Rune Kvaal

              Comment


              • #8
                Originally posted by HLS View Post
                du kan oppgradere kabler fra dynamo til batteri, jording til batteri osv.. kan få opp spenninga på batteriet

                erstatt det orginale batteriet, da det sikkert er syrebatteri, noe som kan trekke ned gele batteriet

                Får se ossen det blir først.
                tenker å bestille 2x12" å høre hvordan det blir.
                99% sikker på at jeg kjøper meg et gele eller agm batteri eller hva det nå heter
                også en 40/60 sjangs for at jeg oppgraderer kablene med mindre det spiller dårlig
                mail
                skype
                pm

                Comment

                Working...
                X