Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken 2din spiller..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvilken 2din spiller..

    Ny brukskjerre er på plass og den har orginalt en spiller i midtkonsollen som ser lite fancy ut og fungerer halveis... lurte på å skaffe meg en 2din spiller etter hvert... lyst på alpine... men litt usikker enda... er det likegreit å kjøpe en 2din spiller med dvd intregrert og slikt når man først skal ha noe? bilen blir nok beholdt lenge og den får helt sikkert oppgradering av andre komponenter og div utseende messig etter hvert.....

    men i såfall...noen forslag til spiller,link?, gjerne med 2 linjeutganger for 2 forsterkere (eks 4kanaler og sub) da jeg ikke trenger mer egentlig i den bilen.. og ikkje minst med bra lydkvalitet og at cd ikke hakker ved bassslag og slikt... maxpris 5000,- i førsteomgang.. men gjerne billigere !

    Last edited by Terranoise; 24-01-2012, 19:37.

  • #2
    fått plukka ut noen selv.... spør heller ett nytt spørsmål, finst det noe slags 2dins deksel der man kan bruke vanlig 1din cd spiller i? slik at man f.eks har ett opent hullrom under /over cd spiller ..evt navn på slikt? dette var tanken vist jeg ville gå for 1din spiller heller f.eks.
    kan alltids lage til noe cdspiller holder i stål men som erstatter 2dins plassen men..
    Last edited by Terranoise; 25-01-2012, 01:20.

    Comment


    • #3
      Vi har tilbud på Pioneer AVH-3300BT. Men det er kanskje litt sent nå

      Vi har 1-DIN lomme som du setter under eller over spilleren for å montere 1-DIN spiller i 2-DIN åpning.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        ah! skal skjekkes ut, er litt ubestemt enda ka det blir, sett meg ut en kenwood DDX-3028 http://www.dynabel.no/Shop/Product/K...timedia/KN4005
        som egentlig er passlig for mitt bruk, den hadde vist og 2 linjeutganger på 4v også, noen som har erfaring med den ang lydkvalitet og volumhjul som er stabilt bl.a? men en slik lomme kan funke midlertidig siden jeg har en midlertidig spiller å slenge å teste.

        den var ikke dum den pioneeren du nevner heller, hvordan er lydkvaliteten på denne? pioneer har kanskje utviklet seg litt mer nå en da jeg sist hadde en pioneer cd/mp3 spiller...for 6 år siden..men fikk natt og dag opplevelse da jeg gikk over til alpinespiller på lydkvalitet..derfor jeg spør

        Skal ta å dra ut orginal spilleren i morgen og skjekke ut litt også.
        Last edited by Terranoise; 25-01-2012, 02:55.

        Comment


        • #5
          Pioneer spilleren er helt topp den. For den lille prisforskjellen opp til AVH-3300BT får du bluetooth og SD kortleser.

          Jeg har en demobrukt DDX-3028 som du kan få for 2500,-, om du slår til ganske raskt. Den har aldri vært spilt på. Kun stått i utstillinga. Selvfølgelig full garanti på den, som ny.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            pm sendt...


            nytt spørsmål.. på orginale spilleren har den funksjon til rattet, der rattet har knapper for volum og skifting av cd spor feks... disse kan man bare glemma å bruke om jeg kjøper en annen / 2din spiller selv om feks jeg får tak i evt iso kontakter til orginalkontaktene for cdspiller i bil? bare lurer egentlig..

            Comment


            • #7
              Nei. Du kan kjøpe en rattkontroller. Den koster 649,-. Og da får du ISO kbolingen du trenger med på kjøpet. Alt sitter i en unit.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Finnes canbus for og få det til.

                Hvilken bil er det du har? Ganske sikker Pål kan skaffe deg en slik en til din bil, og til rett spiller.
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Finnes canbus for og få det til.

                  Hvilken bil er det du har? Ganske sikker Pål kan skaffe deg en slik en til din bil, og til rett spiller.
                  Det er ikke canbus på en 2001 Omega. Det er rattkontroller å få til masse gamle biler som ikke har canbus.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Okei, skjønner, nei klarer nok å leve med at knappene på rattet er der til pynt bare også.

                    takk for tips

                    Comment


                    • #11
                      Har en kenwood dnx 7200 2din med DVD, navi, 3 linje utganger +++
                      Du kan få til en god pris


                      ---
                      I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.215602,9.582786
                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        En slik?

                        http://www.kenwood.eu/products/car/n...ation/DNX7200/

                        1 RCA AV In, 1 RCA AV Out, 1 RCA Video Input for Rear View Camera står at den har, men da har den vell bare tilgang for en forsterker kanskje? hmm i såfall passa den meg litt dårlig..

                        vilken pris og tilstand på dette da?
                        Last edited by Terranoise; 26-01-2012, 13:09.

                        Comment


                        • #13
                          Er den ja, men er 3 utganger med lpf på sub utgang og hpf på de andre utgangene, trur det er 2 lyd og bilde inn+ USB, mini Jack og iPod bilde inngang, ryggekamera utgang ++++
                          Du kan få den til 3500, den er strøken bortsett fra litt slitt i lakken på volum knapp( kun synlig når spiller er slått av)
                          Send meg en pm for bilder


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X