Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bra lavtbyggende sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra lavtbyggende sub

    Noen som har noen tips?
    Tenker på ala Eartquake SWS serien, skal ikke ha voldsomt med bass men det skal være kvalitet. Bare for og fylle ut lyden litt

  • #2
    De subene er et godt alternativ

    Subene som jeg skal ha i bilen bygger og lite, og veier samtidig "nada". Morel Elate 10 spiller utrolig bra, veier 1.42kg og bygger 74mm i dybden.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Er litt usikker på størrelsen enda, lurer på om jeg skal lage en kasse under hver sete og ha subbene i for der er det plass med litt finurelig tenking også vil jeg helst ha subbene inni coupeen og ikke i bagasjen. Er en bensintank mellom bagasjerom og coupe og kun en luke i hattehylla så jeg vil ikke ha noe der. Vil at det skal se så originalt ut og uattraktivt ut for tyver som mulig.

      En åtte tommer under hver stol må da gå f.eks?
      Kan jeg forvente bra med sub lyd av det?

      Skal ikke blåse trommehinnene men det er kjekt med det ekstra skyvet

      Comment


      • #4
        SWS8 er gull til dette formålet.
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Hmm, må kansje prøve sånne SWS subber da

          Comment


          • #6
            Tror dere ikke Lars greide og "lure" på meg 2 SWS 8" subber
            Venter på pakke

            Comment


            • #7
              Nice.. Tror nok du blir fornøyd, har hørt mye skryt av disse på diverse forum rundt omkring. Har bestilt meg to slike selv, men de ligger foreløpig i eska, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor stort volum eller hvordan kasse jeg skal bygge til dem. Tror jeg blir å gå for den skråkassa som jeg kan sette bak setet i bilen min (toyota mr2) så får man se etterhvert hva som skjer, om lyden er bra eller ikke.
              Sture Vedal

              Comment


              • #8
                Jeg hadde ambisjoner om setet men nå heller det mere mot dørmontasje men jeg får se. De trenger ikke så stort volum og det er jo positivt
                Skal ikke rive huet av meg likevell, vil bare ha det ekstra.

                Comment


                • #9
                  Ja, 2-3 liter i lukket kasse er jo ikke ille, da Jeg må se litt på hva jeg skal gjøre også med tanke på kasse. Har ikke bestemt meg helt enda, og har så alt for mye annet å gjøre, så rekker nok ikke å bli ferdig med dette før jul uansett.
                  Sture Vedal

                  Comment


                  • #10
                    Bumper denne jeg siden jeg muligens er på jakt etter to nye 8" som skal være lavtbyggende.
                    Noen som har prøvd pioneer sin eller kansje dere har erfaring med noen andre?
                    http://www.pioneer.no/no/products/25...41D/media.html

                    Comment


                    • #11
                      hva med den nye re audio sl?
                      VW Golf II Gti 16v

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zoom zoom View Post
                        Bumper denne jeg siden jeg muligens er på jakt etter to nye 8" som skal være lavtbyggende.
                        Noen som har prøvd pioneer sin eller kansje dere har erfaring med noen andre?
                        http://www.pioneer.no/no/products/25...41D/media.html
                        Det er vel noe Orange Skrapmetal fra Ford som kjører rundt med noen sånne husker jeg ikke helt feil

                        http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2084
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by neptyr View Post
                          Det er vel noe Orange Skrapmetal fra Ford som kjører rundt med noen sånne husker jeg ikke helt feil

                          http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2084
                          Huff, den gamle lørja der
                          Men da kan han sikkert slenge inn en kommentar eller to om de da når han får tid/finner denne trådel

                          Comment

                          Working...
                          X