Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasseforslag SWS 8"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasseforslag SWS 8"

    Heisann folkens.

    Regner jeg rett når jeg ser det skal være ett anbefalt voulm på 2.32 liter lukket på denne subben? Er ikke det i tilfelle noget lite? 10" x 10" x 3" er målene.

    Gjort om i cm, så blir dette 25.4 x 25.4 x 7.62 minus platetykkelse som er anbefalt 15mm så blir målene 22.4 x 22.4 x 4.62 = 2318. som igjen deles på 1000 for å få liter, right? så, 2.32 liter nettovolum for denne subben der den spiller best?

    Hvis jeg da simulerer litt i winisd på denne subben med denne kassa, så får den en vanvittig peak rundt 120hz, og ruller av deretter kraftig. Noen som har noe forslag til hva dette kan være for noe grunn til det?
    Sture Vedal

  • #2
    du er nok litt på bærtur
    2,54*2,54*0,762 dm (du bruker decimeter når du regner ut volum)
    dette blir 4,9 liter ca
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      ja, men 10 x 10 x 3" er ytre mål, med 15mm plate.. Så spørs om jeg er såå alvorlig langt på bærtur.

      Så, hvis jeg regner rett, så blir det 2.24 x 2.24 x 0.462 som skulle tilsvare 2.32 liter innvendig volum?
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Originally posted by chin View Post
        ja, men 10 x 10 x 3" er ytre mål, med 15mm plate.. Så spørs om jeg er såå alvorlig langt på bærtur.

        Så, hvis jeg regner rett, så blir det 2.24 x 2.24 x 0.462 som skulle tilsvare 2.32 liter innvendig volum?
        hehe, var nok litt trøtt når jeg leste istad ja
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment

        Working...
        X