Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seas eller DLS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seas eller DLS?

    Jeg har tenkt å investere i et bedre frontsett, men jeg lurer på om jeg skal gå for Seas Lotus Reference, eller DLS UP6. Noen meninger om disse? Heller litt mot Seas, fordi jeg i min ungdom bygde noen innehøyttalere med Seas-elementer som etter min mening ble vanvittig bra, men er også nysgjerrig på DLS. Har lest mye bra om DLS på utenlandske forum.

  • #2
    Ikke noe å si på lyden i DLS nei
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Jeg bør kanskje legge til at litt av grunnen til at det står mellom disse to, er at jeg har muligheten til å få kjøpt disse til en grei pris. Vet ikke om de kan kalles brukt, da de fremdeles ligger i esken, men de er heller ikke splitter nye.

      Comment


      • #4
        Hadde et DLS Reference 6A kit i min forrige bil. Meget fornøyd med lyden på det. DLS anbefales fra min side. Og UP kittet er et hakk vassere enn det jeg hadde.

        Comment


        • #5
          Seas har helt klart best erfaring og kvalitet, men krever bra spiller bra forsterker bra kabler for og spille bra.
          Det er vel derfor mange liker andre merker som ikke er så bra bygget som låter bedere med dritt oppsett

          Comment


          • #6
            Takker for innspill, kan vel også legge til at spilleren er en pioneer p99rs, og at jeg har et par old school Orion hcca-forsterkere til frontsettet, en 250 og en 225. Har prøvd litt forskjellige frontsett, akkurat nå er det noen JBL som står i, husker ikke nummeret. Men de skal ikke få stå der særlig lenge, her er det rom for forbedringer
            Last edited by Ricecooker; 18-01-2012, 16:54.

            Comment


            • #7
              Seas settet er helt ubrukelig å plassere. To store delefilter til hver side.

              Se også på Focal. Står ikke tilbake for hverken DLS eller Seas kvalitetsmessig.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Kommer nok ikke noe mer Focal inn i denne bilen, har prøvd et sett, riktig nok coax, men ble ikke imponert. Ble fort erstattet med et sett Sinus Live, også coax, som jeg syntes spilte mye penere. Nå var disse Focalene i nedre prisklasse, men mistet lysten til å prøve flere.

                Comment

                Working...
                X