Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cd spiller i Toyota Carina II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cd spiller i Toyota Carina II

    Heisann.

    Jeg lurte på å bytte cd-spilleren i bilen. Jeg har tidligere hatt 4 Pioneer spillere, og har egentlig lyst til å prøve noe annet. Har akkurat prøvd Kenwood konkurranse spilleren med 4-5 volts utganger x 3, men er ikke fornøyd overhode.

    Spilleren hadde et display som blinket stadig, og kom så tilbake igjen utenom at det gjorde noe med lyden, hadde AUX utgang, men som ikke fungerte. Eneste positive med spilleren var de fete lysa, og at alt av utstyr var bakpå spilleren og at det var med mic. " Kenwood KDC-BT61U "


    Dobbel din spillere passer perfekt, men er ikke noe krav.

    De eneste kravene jeg har er at spilleren skal være "best",
    og ha: minst 3 kanaler "høyeste volt", AUX, CD, BT, USB.

    Har sett for meg en Alpine spiller eller Pioneer, da dette er de to jeg har hørt mest positivt om. Heller litt mer mot Pioneer, men det kun fordi jeg er fornøyd med alle de tidligere Pioneer utgavene. Jeg har sjeldent kjøpt det beste av det beste, men nå er jeg lei og har lyst på en GOD spiller som gir best lyd, og er mulig å stille ALT av lyd-innstillinger på.

    Som denne: " Alpine CDE-W203Ri " ?

    Om det er noe, send gjerne mail istedetfor kommentar ; joacimoo@gmail.com.

    Takk!

  • #2
    MAKS pris du tenker da?

    Får jo spillere til 500kr - 20 000kr eller mer

    Comment


    • #3
      Makspris 10 lapper.

      Comment


      • #4
        Jeg regner med at forskjellen på en spiller fra rundt 4-5 lapper ikke er STØRSTE forskjellen fra en til 20 lapper?

        Comment


        • #5
          For å si det sånn, så skal jeg ikke ha noe skjerm, ikke noe med touch. Det var den forrige Pioneeren min, og det var ikke noe for meg.

          Comment


          • #6
            Denne da: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15353

            Nypris på Kr. 9.998,-

            Har ikke noe erfaring selv med denne.. men må da få en litt bra spiller til den prisen ?
            Last edited by lyd; 25-11-2011, 19:07.

            Comment


            • #7
              DEX-P99RS går vel for å være noe av det bedre en får til 10k... Men sikkert noen alpine spillere med tilleggs boks som er vel så godt om ikke bedre, men vet ikke om du da havner over 10k?

              Comment


              • #8
                Alpine IVA-D511RB: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15413

                Blåtann, USB, CD, DVD, ekstern DSP med 4veis deling, ipod/iphone kontroll osv.
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  ugn ugn ugn....
                  Originally posted by jokkiz91 View Post
                  For å si det sånn, så skal jeg ikke ha noe skjerm, ikke noe med touch. Det var den forrige Pioneeren min, og det var ikke noe for meg.
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #10
                    Bare å la være å trykke på 'open' det
                    Så kommer ikke skjermen ut, bare et lite søtt display som gir sangnr, tid osv
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      Detta må være midt i blinken for deg da:

                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15401

                      men tar ikke usb..
                      Last edited by lyd; 26-11-2011, 15:52.

                      Comment


                      • #12


                        Originally posted by lyd View Post
                        Denne da: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15353

                        Nypris på Kr. 9.998,-

                        Har ikke noe erfaring selv med denne.. men må da få en litt bra spiller til den prisen ?
                        Jeg syntes speccs og alt på denne spilleren så utrolig bra ut, men er kun 1 din da. Kunne hatt noe ladespenningsgreier eller noe under spilleren som kanskje er mulig å få tak i 1 din?

                        Slik at det ikke blir noe tomt hulerom under?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lyd View Post
                          Detta må være midt i blinken for deg da:

                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15401

                          men tar ikke usb..
                          Det viktigste med hele spilleren er at den tar USB, så det nytter ikke.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ugn View Post
                            Alpine IVA-D511RB: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15413

                            Blåtann, USB, CD, DVD, ekstern DSP med 4veis deling, ipod/iphone kontroll osv.
                            Hehe, skjerm og DVD er noe dritt:P

                            Er det forresten 3 kanaler ut på den som også er et krav?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jokkiz91 View Post
                              Hehe, skjerm og DVD er noe dritt:P

                              Er det forresten 3 kanaler ut på den som også er et krav?
                              Skjønner ikke helt hvordan du kan mene at DVD er dritt, men men.
                              Med 701-boksen har den "4-kanaler" ut, så den oppfyller de fleste krav (og litt til) med glans

                              Veldig fornøyd med skjermen på den i hvertfall
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment

                              Working...
                              X