Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til Tang Band

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasse til Tang Band

    Har to stk Tang Band W6, og skal lage en kasse til hver av dem. Så lurte jeg på hvor mange liter dem burde være? Noen som har testa og har no å anbefale? Porting eller ikke?
    FOCAL- the spirit of sound!

  • #2
    1stk i 12-15 liter hver låter flott
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Akilles View Post
      1stk i 12-15 liter hver låter flott

      ok uten port det el?
      FOCAL- the spirit of sound!

      Comment


      • #4
        uten port ja, 10-15liter pr stk lukket låter bra
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Akilles View Post
          uten port ja, 10-15liter pr stk lukket låter bra
          stemmer skal ha en under hvert sete i en partner, så får håpe det funker da.
          FOCAL- the spirit of sound!

          Comment


          • #6
            Lukket på 15liter funker gull om man har litt eq på den.. Ellers kan du prøve å tune til 25-28hz.. Det blir moro til musikk!
            Joakim Skovlund
            dynaBel Tønsberg
            Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
            www.dynabel.no -
            dynaBel Tønsberg på Facebook

            Comment


            • #7
              Originally posted by dynaBel Tønsberg View Post
              Lukket på 15liter funker gull om man har litt eq på den.. Ellers kan du prøve å tune til 25-28hz.. Det blir moro til musikk!
              Okay, da får vi prøve Men vil det funke greit med ei kasse på 11-12 liter også? er ikke så mye plass, så ikke sikkert jeg får 15 liter.
              FOCAL- the spirit of sound!

              Comment


              • #8
                Jeg har vel, uh... kanskje 4 liter pr stk, lukket. Om det ble så mye, jeg husker ikke eksakt. Kanskje 3,5-3,6.

                Det spiller greit det og. Elementene tåler en del EQ i bunnen pga den store slaglengden, og jeg har ikke smeltet noen spoler enda heller.

                Bruker dem uten høypassfilter, så klart.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Miniboom View Post
                  Jeg har vel, uh... kanskje 4 liter pr stk, lukket. Om det ble så mye, jeg husker ikke eksakt. Kanskje 3,5-3,6.

                  Det spiller greit det og. Elementene tåler en del EQ i bunnen pga den store slaglengden, og jeg har ikke smeltet noen spoler enda heller.

                  Bruker dem uten høypassfilter, så klart.
                  Okay fikk laga kassa ferdig i går og testa, den blei på ca 13 liter og funka greit det.
                  FOCAL- the spirit of sound!

                  Comment

                  Working...
                  X