Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe FI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe FI

    Sitter å funderer litt på å kjøpe FI SSD fra bladeice.com, litt fordi at jeg ikke har hørt om så mange som har FI her i landet

    Men jeg lurer litt på om det faktisk er noen her som har hørt de spille, og om disse vil fungere til SQ. Planen var 2x12" på en sundown saz d 2500

  • #2
    Kan ikke svare på akkuratt det du spør om, men kan si at å handle FI (eller andre ting forsåvidt) fra Bladeice er en veldig grei affære. Har kjøpt både sub og forsterker derfra de siste månedene, alltid kjapp respons på mail, god oppfølging og så oppfører de forsendelsen som gave om man spør, så man sparer litt i avgifter.
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Originally posted by Haakon O View Post
      Kan ikke svare på akkuratt det du spør om, men kan si at å handle FI (eller andre ting forsåvidt) fra Bladeice er en veldig grei affære. Har kjøpt både sub og forsterker derfra de siste månedene, alltid kjapp respons på mail, god oppfølging og så oppfører de forsendelsen som gave om man spør, så man sparer litt i avgifter.
      Helt enig!

      Kjøpte 2 stk FI BTL N2 12" hos dem og alt gikk smurt. Har hatt dem i biln noen få timer før dem reiv kassa i stykker.

      Var ei kassa som jeg fikk gratis og hadde ikke midler til å lage en selv
      DCpower Dynamo 270a
      2stk Fi BTL n2 12"
      RF 2500.1 bdcp
      XSpower D3400

      Comment


      • #4
        FI BTL ja....

        Ja, valgt ut bladeice.com pga servicen de har der, og syns det var forholdsvis billig med 6500,- for to 15" med frakt

        Comment


        • #5
          SSD er i følge FI en sub mellom Q og BTL. Altså noe i mellom SQ og SPL. Skal du satse på SQ så er Q et bedre valg, er du ute etter en sub som er verken en ren SQ eller SPL sub så er SSD valget ditt.
          Mvh. Damir

          Comment

          Working...
          X