Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger jeg rux på spilleren min???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger jeg rux på spilleren min???

    Heisann, lurer på om jeg har spurt om dette før, men er litt usikker, men jeg har en alpine iva-w505r spiller som jeg skal kjøpe dsp til(701), og lurte i den sammenheng på om jeg trengte rux til den, eller styrer spilleren alt på dsp??? eller er det greit og ha rux i samband med dsp??
    Remi Lilleng

  • #2
    Du trenger ikke rux her nei, spilleren har fullt interface for DSP'n
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Som soppen over her skriver, spilleren kan styre prosessoren og du kan gjøre alle innstillinger på touch-skjermen.
      Det eneste du ikke får gjort fra spilleren er å bytte kilde. Dvs. hvis du skal koble til f.eks en laptop/mp3-spiller/carputer rett inn i 701-boksen, uten å gå via spilleren.

      Så bare å kjøre på!
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        ahhhhhh.....da var alt klarere, så teknisk sett trenger jeg ikke rux......men vist jeg skal koble til andre ting via dsp så får jeg ikke bytta kilde.....takker for svar
        Remi Lilleng

        Comment

        Working...
        X