Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cerwin vega 15 tommers bass....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cerwin vega 15 tommers bass....

    Noen som vet hva man kan ta for den i kr assa?????...... har mine misstanker at den kommer fra en cv dc 15 høytaler ettersom det står DCW15 på magneten, og den er tydeligvis produsert 20 juli 1994, er dobbelt spolet ellement, funker som fy...... utseende 5 (pga litt bleking av membran og noen flekker), lyd 10...
    Hadde vist stått i en porta kasse som ga allvorlig med bass....
    Attached Files
    Remi Lilleng

  • #2
    Den hadde vært gøy å hatt baki Omegaen... :P Vett du hvor mye juice den vil ha?

    Comment


    • #3
      Fant membran kit til den og :P http://www.speakerrepair.com/mm5/mer...de=11-422-B-CV

      Comment


      • #4
        vist jeg ikke tar helt feil så mener jeg det er 175wrms pr spole uten å ha sjekka eller søkt, he he he he he he, trur du finner alt til de gamle cv, både magneter og kurv og seff membran og recooning kit husker at dem trøkka ganske godt
        Remi Lilleng

        Comment


        • #5
          det der er en bass fra dc15 ja. den er så godt som identisk med gode gamle xl15.
          prøv den i ei kasse på rundt 110liter tuna til 35hz. men ikke bruk mer enn ca 250w på den.
          lettdrevne morsome basser det der
          Cerwin Vega! Pioneer

          Comment


          • #6
            husker xl15d og xl15s....de sto oxo i dc1515....hadde 4 stk av dem, gode party høytalere, til jeg ødla dem med å sette in stroker 15 toms ellement i dem
            Remi Lilleng

            Comment

            Working...
            X