Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boss - Billig drit eller en god deal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boss - Billig drit eller en god deal?

    Hallo alle sammen!

    Etter ett Lite opphold, skal vi si, utenfor samfunnet, har jeg nå returnert.
    Det medfører ny bil, og da melder det seg også ett behov for tilhørende bilstereo.

    Det jeg har lagt merke til, er at det har kommet en ny aktør på markedet, ny for meg i alle fall.

    Boss sine bilstereoprodukter er produkter med stilig design, gode spesifikasjoner på papirer og som regel får man det hele til en veldig hyggelig pris. Ser blant annet at www.eltema.no selger Boss 6x9 høyttalere med hele 600W til bare noen hundrelapper. Bilradiospesialisten fører også noe Bossutstyr blant annet en kondensator som kan skilte med imponerende 8 farad, til en billigere penge enn rockfords 1 farads motstykke.

    Det er dette som får meg til å stusse, hvorfor er Boss sitt utstyr så billig?

    Er det faktisk bra saker? eller er det, som bergenserne ville sagt det; "bare boss."?

  • #2
    enkelt å greit det er søppel
    Cerwin Vega! Pioneer

    Comment


    • #3
      Jeg vil tørre å påstå at man får det man betaler for. Jeg har selv en Boss CW3500 forsterker, og er storfornøyd, men den var tross alt ikke billig (for min lomme)
      /// BIS

      Comment


      • #4
        monoforsterkerene er greie di men alt av komp sett å 6*9tull å 4kanalere er bare te å styre unda
        fusion/audi system xIon/digitals design

        Comment


        • #5
          er ikke akkurat noe konkuranse komponenter for å si det sån, men party/råne faktoren er høy.
          http://www.youtube.com/user/lappis22
          Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

          Comment


          • #6
            Jeg var veldig motstander av å selge dette merket. Men så tok vi inn litt fordi vi måtte ha noe til de som skal ha noe veldig billig. Og vi har solgt enorme mengder av det. Og så langt kan jeg si at, ut ifra volumet vi har solgt, er dette produktene vi har minst feil på. Da sammenlignet med Kenwood, Pioneer, Focal osv osv. Det skal sies at vi ikke selger spillere fra Boss. For de er av dårlig kvalitet. Så ja, det er billig. Men det er veldig bra til prisen.

            Vi har tilbud på CW monoblokkene, Coaxer og kondensatore fra Boss. Sjekk http://bilstereosenteret.no/specials.php
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Et lite tips; styr unna Eltema!

              Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

              Comment

              Working...
              X