Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Bru-koble) Noen Smarte folk her inne ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • (Bru-koble) Noen Smarte folk her inne ???

    Hei folkens !

    Har skaffa meg kasse og element men har ingen Monoblokk for øyeblikket.

    Men jeg har to 4-kanals liggende som begge er på 600 W, og tenkte og kjøre en på hvert element. har forstått det sånn at man da kan brukkoble de og lurer om noen sitter på kunnskap om hvordan dette skal gjøres ?

    også de er to forskjellige forsterkere, kan det da evt oppstå ujevn bass. Si at den ene leverer signalet kjappere en den andre ?

    takk for evt svar

  • #2
    har du 2 bassere tar du kunn den beste av de 2 fire kanalene, og brokobler dem til 2 kanaler og kjører en til hver (kan ikke brokoble fra 4 til 1 kanal) som jørgen sier de aller fleste forsterkere liker ikke mindre enn 4 ohm brokoblet, så bør ikke ha bassere som er lavere enn det, men har du noe navn på forsterke og bassere så hjelper det bedre med riktig svar
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • #3
      hehe, trur heller jeg hadde venta til jeg hadde kjøpt meg en monoblock! detta blit jo bare surr med med brokobling her og der, blir det fort dyrt,,, men hvis du klør i fingra for å få testet elementet ditt, så tar du den kraftigste forsterkeren du har å kobler den til basseren, så se du om det spiller greit nok

      Comment

      Working...
      X