Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero gzpw 18spl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground Zero gzpw 18spl

    Noen som har noen formening om hvordan dette elemntet vil oppføre seg i lukka kasse eller egner deg seg best til porta kasse.vurderer 4 slike i lukka kasse eller 2stk i porta kasse.
    Lasse Bass Tala
    Proud to be LOUD!!!

  • #2
    TC Sounds LMS Ultra elementa jeg har for salg er en forbedret versjon av gzpw 18spl og jeg har brukt de både i lukket og porta kasse. Synes nok lukket kasse spiller noe penere enn portet, men en mister litt effektivitet. Men har en nok effekt så er uansett lydtrykk ikke noe tema med mindre du tenker på rent DB oppsett!

    Comment


    • #3
      Skal du bruke dette til å høre på musikk? eller til db drag?
      Skal det brukes til musikk, så må du vel bruke en formue på mellomtoner og diskant for å holde følge med fire sånne, pluss at du må kjøre med hørselvern hele tiden, så det er det vel lite vits i.... For ikke å snakke om kostnadene det vil bli for å klare å levere nok strøm til alt dette

      Comment


      • #4
        Originally posted by cossiemk1 View Post
        Skal du bruke dette til å høre på musikk? eller til db drag?
        Skal det brukes til musikk, så må du vel bruke en formue på mellomtoner og diskant for å holde følge med fire sånne, pluss at du må kjøre med hørselvern hele tiden, så det er det vel lite vits i.... For ikke å snakke om kostnadene det vil bli for å klare å levere nok strøm til alt dette
        Strøm har jeg nok av mellomtoner har jeg nok av diskant har jeg nok av,så er ikke noe problemMen blir 2 stk i en porta kasse i stedetSpiller nok høyere det
        Lasse Bass Tala
        Proud to be LOUD!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Talaboy View Post
          Strøm har jeg nok av mellomtoner har jeg nok av diskant har jeg nok av,så er ikke noe problemMen blir 2 stk i en porta kasse i stedetSpiller nok høyere det
          denne gutten har nokk av det meste:P bare synd ikke kupen er større :P

          bestemt deg hvor du skal ha forsterkeren da ?
          Jeg er ikke full !!! Bare i kjemisk ubalangse

          Comment

          Working...
          X