Announcement

Collapse
No announcement yet.

Powerbastards

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Powerbastards

    Fant powerbastards.com for en stund siden. De hadde dynamoer til europabiler på 220amp og det vekket opperksomheten min.

    Sendte en mail til 'Mike' som svarte med en gang helt frem til da jeg skulle betale.
    Han kunne sende en paypal invoice (faktura) da de ikke har støtte får elektronik ordre utenfor amerika. Ikke noe problem sa jeg og ba han sende den.. men dette er 2 mnd siden og har fårsøkt å sende et par mailer for å se om han svarer igjen.

    Litt rart at han ikke ville ha penger? :S
    Er det tilfeldigvis noen som har erfaringer med disse? Som har har vært i kontakt med Mike i de siste 2 mnd?
    For alt jeg vet kan han jo ligge på sykehus osv, men de må da være flere som har mulighet til å sjekke kundemails.. merkelig :S
    B2 A U D I O

  • #2
    har du motatt dynamoen?

    har ingen erfaring med de desverre.
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Nei, ventet bare på at han skulle sende en faktura, men nå ikveld fikk jeg svar etter nesten 2 mnd med stillhet.
      Mulighens noe ferie eller lignende, men nå skjer det kanskje noe..
      B2 A U D I O

      Comment


      • #4
        Jeg har hatt kontakt med Mike selv. Hadde noen spørsmål rundt om hans dynamoer ville passe på min bil. Ifølge ham ville hans anbefaling passe utmerket. Han unlot riktignok å svare på et par andre spørsmål jeg hadde i mailen min. Respons var kjapp riktignok. Jeg har ikke prøvd å kjøpe noe av dem enda, så har ingen erfaring med den delen av prosessen. Det er omtrent en mnd siden jeg hadde forbindelse med Powerbastards på epost.
        never enough!

        Comment


        • #5
          De har jo bare ett produkt, en dynamo, kan ikke se noe sted på siden at de har noe braketter eller tilpassningskit.
          I mitt hode plasser ikke en dynamo på alle mulige biler, sånn uten videre.
          anyone?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Det stemmer, han sa det også på mail at det kunne være litt tilpassningsjobb, noe jeg allerede skjønte da jeg leste "fits all universal". Men med en pris på 1700 kr ikke inkludert frakta så syns jeg det kunne være værdt ett fårsøk iallefall.

            EDIT: Satt prisen feil, skulle stå IKKE inkludert frakt. Frakt kommer på 700+ kr med UPS.
            Last edited by Tommy.R; 23-09-2011, 18:50.
            B2 A U D I O

            Comment


            • #7
              Oh yes! Jeg er forsåvidt enig, her kan det potensielt være mye kraft for en svært billig penge. Du må definitivt si ifra om hvordan det går hvis du får bestilt en og montert - så skal jeg være feig og komme etter dersom det er bra saker...
              never enough!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tommy.R View Post
                Men med en pris på 1700 kr ikke inkludert frakta så syns jeg det kunne være værdt ett fårsøk iallefall.

                EDIT: Satt prisen feil, skulle stå IKKE inkludert frakt. Frakt kommer på 700+ kr med UPS.
                Bare husk at det kommer moms på det hele, så i overkant av 3000,- men det er vel fortsatt billig for 220A

                Comment


                • #9
                  Har handla to ganger fra dem uten noe form for problem, og det må litt tilpassningsjobb på enkelte jappse og europeiske biler, men som sagt, kjempefornøyd med dem, bruker jet carrier, så betaling var heller ikke noe problem ettersom jeg hadde en amerikansk adresse
                  Remi Lilleng

                  Comment


                  • #10
                    Fikk dynamoen idag, legger ved 2 bilder til sammenligning med en gammel defekt dynamo som hører til min bil.¨
                    Tilsynelatende ganske så like mål, vi får se hvordan det går.
                    Og ca en uke sendetid, ikke dårlig.


                    B2 A U D I O

                    Comment

                    Working...
                    X