Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgraderig av anlegg i Volvo S60. (HU-603) Erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgraderig av anlegg i Volvo S60. (HU-603) Erfaringer?

    Eg har ein HU-603 i ein 03 S60. Det blir ikkje oppgradering av anlegget no, men eg vil vite kva slags muligheiter eg har og erfaringene til andre.

    Det er eit 2-vegs komponentsett framme og basshøgtalere i bakdørene. (diskant og 6,5" framme + 6,5" i bakdørene)

    Bytter eg spiller, so mister eg tlf (aldri brukt) og navigasjon (berre leikt seg med foreløpigt) + at eg trenger ein overgang so alt på rattet fungerer.

    Kva med høgtalere. Er det vanligt å koble ut bakhøgtalerene, eller blir dei bytta og? (må da ha 2 ekstra forsterkerkanaler)

    Skal eg oppgradere, so blir det brukt ekstern(e) forsterker(e), so forsterkerkraft blir det nok av. (og dørene må nok dempes)

    Eg har ein 12" i bagasjerommet.

  • #2
    HU-603 har 2 linjeutganger. For dei biler som har fleire høgtalere originalt enn meg, brukes det originale forsterkere. Anten PA-200 eller PA-300

    No spiller bakdørene berre bass. Planen var å bytte høgtalerene frame + ein forsterker til dette. (og kanskje oppgradere spilleren)
    Men so tenkte eg at eg kan jo og ha bass i bakdørene. Dette vil ikkje gå ut over prisen på komponentsettet framme.
    Men eg må jo ha 2 ekstra forsterkerkanaler. Og med låg deling, (150-200hz?) so vil vel ikkje stereobildet bli øydelagt.

    Mem med skikkeligt demping av framdørene, skal det vel sikkert holde med eit komponentsett framme for å få nok trøkk i midtbassen.

    Planen (foreløpigt) var å kjøpe meg ein kraftig 4-kanals forsterker til å drive fornthøgtalerene + suben i bagasjerommet.
    Da har eg ein 2- kanals forsterker som kan brukes til bakdørene. So det blir ikkje ein so dyr investering med bass i bakdørene.

    Her er det berre å komme med forslag om kva slags muligheiter eg kan ha!

    Comment

    Working...
    X