Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison 1.1 k leverer 0,5 ohm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audison 1.1 k leverer 0,5 ohm?

    hei, noen som vet om audison 1,1 k klarer og levere 0,5 ohm? har 2 kicker l5 med dual 2 ohm coil. De er koblet i 2 ohm nå. da leverer forsterkeren 800 watt rms. Men hvis jeg kobler elementa i 0.5 ohm så får de mere rms. står at forsterkeren leverer 1090 rms i 1 ohm.

  • #2
    Om det ikke er oppgitt noe effekt for 0,5 ohm så tviler jeg sterkt på at den er beregnet på det.

    Comment


    • #3
      Da lar jeg den være i 2 ohm. Takk for svar

      Comment


      • #4
        Du må ikke finne på å laste lavere enn 1 ohm. Selv 1ohm er ikke den forsterkeren glad i. Vi hadde veldig mange med feil på etter hard kjøring med høy last. 2ohm er går veldig bra.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jørgen
          Det har lite eller ingen hensikt å laste en forsterker så lavt som mulig om den skal brukes til musikk.
          Amen !
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X