Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er dette værdt på bruktmarked? Pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er dette værdt på bruktmarked? Pioneer

    Hvis jeg skulle selge varer som dette brukt, hva ville vært en realistisk pris å selge det for?

    Pioneer p90rs i relativt perfekt form, uten riper i displayet
    og en p90 deq boks, som har sett sine bedre dager, men har alt av kabler og boksen virker 100% eneste som er er litt korrosjon i "kabinett" coveret i ett hjørne
    Ole Martin
    Primera P11 2000 comfort
    Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

  • #2
    4000-5000ish
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Bilder av sakene? Korrosjon? Bilder av det?
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Jeg skal se om jeg rekker å poste bilder i kveld så du kan ta en titt på det

        Når jeg kjøpte dette settet, så jeg at det var litt korrosjon i kobberet ser det ut som. Jeg har brukt dette settet i 1 år sånn ca siden jeg kjøpte det, men siden jeg skal selge bilen vurderer seg å selge spilleren og boksen siden det er vel lite vits å la dette ligge hjemme og slenge.

        Det er sikkert noen som har mer bruk for det en meg da. Men hvis jeg ikke hadde fått igjen noe spesielt for dette er det nesten bedre å la det ligge hjemme i tilfelle jeg vil ha det i den nye bilen.
        Ole Martin
        Primera P11 2000 comfort
        Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

        Comment


        • #5
          Post noen bilder av det, er nok mange som er villige til å ta det fra deg for den rette prisen : )
          Mye betalte du for det?
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Ja får vel poste noen bilder som jeg lovte




            DSP



            Jeg trudde dette var korrosjon, men når jeg så nærmere og tok litt på dette virket det mer som lim
            Ole Martin
            Primera P11 2000 comfort
            Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

            Comment


            • #7
              En (eller flere) kondensatorer som er lekk tro?
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                så noen som vet hva jeg kan selge noe sånt for?
                Ole Martin
                Primera P11 2000 comfort
                Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

                Comment


                • #9
                  4000-6000. Noe i den duren ville jeg antatt at det er verdt. P99RS får du kjøpte til under 10lappen p90 begynner å dra på årene så gjør at prisen synker noe. ODR spiller med p90 boks får du for 8k (med alt av kabler og diverse).
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ugn View Post
                    En (eller flere) kondensatorer som er lekk tro?
                    ja, jeg tenkte det samme da jeg har aldri før sett lim i dspn egentlig. Det aller sikreste er å forsikre seg at alt fungerer før evt. kjøp kanskje men det ser ganske ålreit ellers :
                    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                    Comment


                    • #11
                      Burde vel ikke være store problemet å sprette lokket og ta en titt inni ev. legge ut et bilde?
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment

                      Working...
                      X