Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger tips/råd/erfaring, til sub til bil,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger tips/råd/erfaring, til sub til bil,

    Hei, Nå må jeg ut og kjøpe ny Basser igjen, for den jeg har nå har tatt en tur til månen og tilbake, DERFOR trenger jeg råd og tips og erfaring fra deres side,
    Skal helst være 2x12" basser med kasse, dere kan finne en basser dere har hatt selv eller en kompis har eller en dere veit er bra,
    max pris på basser 5000,

    Takker og bukker for alle svar!
    Mvh Anern07

    Og jeg er ny på forumet her så beklager hvis jeg har postet feil sted.
    Vw Golf 3

  • #2
    Link til min salgstråd

    Her har du noe for deg, forsterker og basser, den lukka kassen kan deles opp (er 3 seperate som er skruddd sammen)

    da har du 2 du kan bruke å så en i reserve om du skulle finne på og sende en til månen og ned igjenn
    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

    Comment


    • #3
      Originally posted by stigern View Post
      Link til min salgstråd

      Her har du noe for deg, forsterker og basser, den lukka kassen kan deles opp (er 3 seperate som er skruddd sammen)

      da har du 2 du kan bruke å så en i reserve om du skulle finne på og sende en til månen og ned igjenn
      Får desverre ikke plass til det der i Golfen min eller så trur jeg jaggu jeg hadde gått for det der! takk for at du prøvde da
      Vw Golf 3

      Comment


      • #4
        Har sett litt på den her 2x12" fra dynabe,l men finner ikke noe filmer eller noen som har omtalt det produktet, noen av dere her på forumet som har det ? http://www.mamut.net/dynabel/subdet749.htm
        Vw Golf 3

        Comment


        • #5
          Hva slags forsterker skal du drive dem med?
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #6
            Originally posted by shammers View Post
            Hva slags forsterker skal du drive dem med?
            Ble ikke til at jeg kjøpte den like vell, kjøpte ak 2x12" kicker basser og spiller med 7 tommer skjerm og forsterkere osv
            Vw Golf 3

            Comment

            Working...
            X