Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med BOSS CE4800D, og Kenwood KFCW3013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med BOSS CE4800D, og Kenwood KFCW3013

    Hei!
    Lurte på om noen her har erfaringer med Boss Ce4800d Monoforsterker? Eller Boss produkter generellt?
    Har da gått til innkjøp av en slik forsterker og to Kenwood KFCW3013 subber.
    Spiller disse subbene bra?
    Og er portet kasse eller lukket kasse anbefalt til disse? Jeg hører på mye rock, litt techno, country, pop, og lignende. Er ikke ute etter "punch" eller en sinnsyk bass, er ute etter tight og fin bass, som holder følge med den musikken jeg hører.

    Subber og forsterker:

    http://www.eltema.no/products/1437-k...-kfcw3013.aspx
    http://www.eltema.no/products/1519-boss-ce4800d.aspx

    Takker for svar!

  • #2
    Har også litt erfaring med Boss fra gamle dager, fungerte helt greit til de kravene jeg stilte i 18års alderen, men blir du riktig bitt av basillen og kravene begynner å bli større så bytter du den nok fort ut.

    Hadde ei 2kanals a/b fjøl(70-80cm) med påståelige 2x935w elns fra dem som leverte godt med trøkk men spesielt presis det var den ikke.

    Kenwood laga vel noen gode elementer i sin tid men dagens modeller kjenner jeg lite til.

    Lyd blir det nok uansett bare du ikke monterer kabler med alt for lite tverrsnitt og aller helst bytter ut kabler mellom jord og gods og kabelen fra dynamo til starter og videre til batterier da dette er en flaskehals siden de originale kablene omtrent kun er beregnet for det bilen selv trekker av strøm.
    Last edited by omegadti; 10-09-2011, 05:25.
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      Originally posted by omegadti View Post
      Har også litt erfaring med Boss fra gamle dager, fungerte helt greit til de kravene jeg stilte i 18års alderen, men blir du riktig bitt av basillen og kravene begynner å bli større så bytter du den nok fort ut.

      Hadde ei 2kanals a/b fjøl(70-80cm) med påståelige 2x935w elns fra dem som leverte godt med trøkk men spesielt presis det var den ikke.

      Kenwood laga vel noen gode elementer i sin tid men dagens modeller kjenner jeg lite til.

      Lyd blir det nok uansett bare du ikke monterer kabler med alt for lite tverrsnitt og aller helst bytter ut kabler mellom jord og gods og kabelen fra dynamo til starter og videre til batterier da dette er en flaskehals siden de originale kablene omtrent kun er beregnet for det bilen selv trekker av strøm.
      Ja, blir nokk lyd
      Hvilke kabler anbefaler du da? 21mm?

      Comment


      • #4
        What he said, like greit å være sikker på at det ikke er noen flaskehalser
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment

        Working...
        X