Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til Passat -03

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg til Passat -03

    Hallo!

    Lenge sia jeg har drevi med bilstereo nå, men kunne tenkt meg og oppgradert anlegget i bilen.

    Jeg har ikke peiling på hva som er bra nå om dagen.(ja jeg veit jeg høres gammal ut :P)

    Det er en stasjonsvogn, og både jeg og dama ser fordeler med å bevare mest mulig plass baki bilen.
    Har vurdert den aktive sub`n fra pioneer som du monterer "sammen" med reservehjulet i brønnen,
    men veit ikke hvordan den spiller..

    Budsjett er også en ting. skulle hatt noe som er billig også.

    Kom med forslag, alt fra enkelt frontsett til litt større saker.

    Har aldri bygget i stasjonsvogn før, så veit ikke hva som lønner seg?
    Har en grei pioneer spiller, that`s it. resten orginalt. kunn høyttalere i fremdørene.

    Hva ville DU gjort i mitt tilfelle??

    takker for svar!

  • #2
    Noen som har prøvd med for eks å kjøre 8" i bakdørene?
    for eks disse? http://bilstereosenteret.no/product_...products_id=95

    Comment


    • #3
      veit hvertfall med golfen er det veldig spesielle dimensjoner som passer.. har en 09 model golf stv og har frontsett i både fram og bakdører. om jeg husker riktig er det snakk om 6.5".

      kommer til å sansynligvis slå til bå bilradiospesialisten sitt tilbud på polk pakken, iom det står noe vagt om at dette passer bedre i tyske biler.. men vi får se..

      sub en kommer jeg til å bygge in i venstre side av bagasjerommet, og trekke dette sånn at det ser mest mulig orginalt ut.

      sjekk ut byggetråden min hvis du vil. har ikke kommet så langt enda iom at jeg har nylig blitt pappa til en gutt : ).

      men mere kommer..!

      Comment


      • #4
        http://www.judysbilstereo.no/subwoof...ear-powergnome kan du putte inn i bak dørene dine

        mvh kim

        Comment


        • #5
          Originally posted by kimafro View Post
          http://www.judysbilstereo.no/subwoof...ear-powergnome kan du putte inn i bak dørene dine

          mvh kim

          De så jo jævla pene ut da =)
          veit du om det er "perfect" fit? får de nok volum til å spille skikkelig inni dørene?
          eventuelt hva slags frontsett ville du anbefalt som matcher bra? =)

          Comment


          • #6
            Også lurer jeg på plassering av delefilter hvis jeg kjører frontsett med "ekstern" diskant, hvor er det lurt å plassere det? sitter det ett orginalt så jeg bare kan "bytte ut" det og ikke trenger å trekke ledninger i det heletatt i dørene?

            Comment


            • #7
              Gjerne ta å ring meg om du vil på 46614408. Jeg har nokk kunskap om den bilen;-) eller send meg pm
              Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
              Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

              Comment


              • #8
                Håper du lager deg en prosjekt tråd så vi får se noe fremgang
                Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
                Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

                Comment


                • #9
                  Det er masse plass i reservehulsbrønnen, kan lett få nok kasse til 2 stk 10 tommere.
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Ja, stemmer det, 12" og for den del. Er god plass på venstre side i trunken og til å montere sjult forsterker. Evt bygge opp gulvet litt å lage plexiglass over forsterkern i gulvet med vifte. Alt etter kva du vil og kva du skal ha oppå er uendelige muligheter om du bare tenker litt praktisk.
                    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
                    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

                    Comment

                    Working...
                    X