Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tegne Bandpasskasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tegne Bandpasskasse

    Noen som er flinke til å tegne opp kasse?

    Har en sedan med ikke all verdens plass i, men har fått tips til bandpasskasse til 2 stk 15" med port mot bakseteluke.
    Har lest at Dag er mannen å spøre, men en kjapp titt på profilen hans så ser jeg jo at han er jo ikke akkurat arbeidsledig her på forumet. Så istedenfor å plage han med en PM så legger jeg det ut her da det sikkert er flere som har ett snev av erfaring.

    Plan er å ta en del bilder, og legge til nøyaktige mål av bagasjen. Og beskrive litt hvordan kassa skal se ut.
    Vel, utseende bør nok bli firkanta da det er jeg som skal stå for byggingen...

    Det er sikkert ikke så vanskelig å tegne og konstruere selv, men jeg har null erfaringer og vet ikke hvordan man man skal designe en banpasskasse for å få den optimal i forhold til antall liter å jobbe med.

    Litt cash skal jo belønnes for tegningen så klart.
    Eneste kravet er at man tar seg tid til å lage den skikkelig og forståelig. Ikke klussing bak på et donald pocket
    B2 A U D I O

  • #2
    hvilken bil?
    hva har du plass til? (høyde/bredde/lengde)
    hvilke subber?
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Bilen er en Peugeot 405 sedan.
      Elementene er B2Audio's ES15
      Har desverre ikke de målene enda siden tråden ble laget litt spontant, men dette kan jeg samle opp i løpet av morgendagen. Ville se om det var interesse for dette først.
      B2 A U D I O

      Comment


      • #4
        Har målt litt kjapt idag. Dette er hva jeg har plass til, hvor mange liter det er vet jeg ikke.
        Har ikke som mål å fylle ut maximalt, men iallefall så det rekker til minimumskravene til elementene.

        B2 A U D I O

        Comment

        Working...
        X